کد خبر: 114440
A

چمران: نامه سازمان بازرسی درباره انتخاب علیرضا زاکانی محرمانه است

رئیس شورای شهر تهران درباره نامه و تذکر سازمان بازرسی حل کشور درخصوص انتخاب غیر قانونی، علیرضا زاکانی به عنوان شهردار توضیحاتی ارائه کرد.

چمران: نامه سازمان بازرسی درباره انتخاب علیرضا زاکانی محرمانه است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سازمان بازرسی در نامه ای به رئیس شورای شهر تهران مخالفت خود را انتخاب علیرضا زاکانی را اعلام کرده است. سازمان بازرسی تاکید دارد که مدرک تحصیلی علیرضا زاکانی متناسب با سمت شهردار شدن نیست. علیرضا زاکانی دارای تحصیلاتی در زمینه انرژی اتمی است. البته قرار است آیین نامه انتخاب شهرداران پیش از رسمی شدن انتخاب علیرضا زاکانی در هیات دولت تغییر کند.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مهدی چمران، رئیس شورای شهر تهران پیش از آغاز سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره نامه سازمان بازرسی درباره انتخاب شهردار گفت: نامه سازمان بازرسی محرمانه است و نباید توضیح بدهم. در این نامه شرایط کسانی که می خواهند شهردار شوند و توضیحاتی که در حد مسائل اصلی بوده است را یادآوری و توصیه کردند که آنها رعایت شود.

او در پاسخ به این سوال که پاسخ شورا به این نامه چیست؟ گفت: مساله داخلی خودمان است و پاسخ نمی‌خواهد. نامه برای کل شوراهای استان تهران فرستاده شده است و به نام شخصی نوشته نشده است.

 او در پاسخ به این سوال که آینده انتخاب شهردار برای تهران چه می شود، گفت: شورای شهر تهران فعلا برنامه‌ای برای انتخاب شهردار ندارد و شهر با سرپرست در آینده اداره می شود.

بیشتر بخوانید: مخالفت سازمان بازرسی با انتخاب علیرضا زاکانی/جزییات تخلف شورای شهر در انتخاب شهردار تهران+متن

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر