کد خبر: 114612
A

درخواست برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد از «محسنی اژه ای» / جلوی برگزاری حضوری امتحان جامع دکتری را بگیرید

برخی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد با انتشار مطلبی از «حجت الاسلام محسنی اژه ای» ریاست محترم قوه قضائیه خواستار لغو بخشنامه دانشگاه آزاد در خصوص برگزاری حضوری امتحان جامع دکتری و یا جایگزین شدن معدل به جای برگزاری آزمون شدند.

درخواست برخی از دانشجویان دانشگاه آزاد از «محسنی اژه ای» / جلوی برگزاری حضوری امتحان جامع دکتری را بگیرید

به گزارش دیده بان ایران؛ برخی از دانشجویان دکتری دانشگاه آزاد با انتشار مطلبی از «حجت الاسلام محسنی اژه ای» ریاست محترم قوه قضائیه خواستار لغو بخشنامه دانشگاه آزاد در خصوص برگزاری حضوری امتحان جامع دکتری و یا جایگزین شدن معدل به جای برگزاری آزمون شدند.

در بخشی از این درخواست آمده است:

ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری شهادت آقا اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران گرامی ایشان خدمت شما، به استحضار می رساند:

اعلام مراتب اعتراض شدید دانشجویان مقطع دکترای تخصصی (غیرپزشکی) نیمسال دوم تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ به اجرای بخشنامه شماره ۳۰.۱۵۸۱۸ مورخ ۱۴۰۰.۵.۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی که حتی با بند ۱ بخشنامه صادره قبلی به شماره ۳۰.۲۰۹۳۱ مورخ ۱۴۰۰.۰۴.۲۰ مغایرت دارد (اشاره ای به مجوز صادره از سوی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا نشده است) و همچنین تاکید جناب زالی فرمانده محترم عملیات ستاد مقابله با کرونا استان تهران با اشاره به افزایش آمار کرونا ویروس و ادامه شرایط بحرانی بر لزوم مداخله جدی برای کاهش سطوح ارتباطات اجتماعی است لذا با توجه به اینکه برای دانشجویان هنوز تزریق واکسن صورت نپذیرفته است.

لازم به ذکر است پیشتر دانشجویان اعتراض خود را از طرق مختلف تماس تلفنی با مسئولین و انتشار خبر از خبرگزاری های مختلف و ... اقدام کرده اند ولی متاسفانه مسئولین دانشگاه آزاد با بی اعتنایی، تقویم زمانی برگزاری آزمون جامع را مصرانه اعلام نمود.

لذا درخواست دانشجویان مقطع دکتری در خصوص برگزاری آزمون جامع دانشگاه آزاد به شرح ذیل می باشد:

۱.نسبت به لغو فوری اجرای بخشنامه شماره ۱۵۸۱۸ مورخ ۱۴۰۰.۵.۱۷ به لحاظ تعارض آن با «حق بر حیات و حق بر سلامت اساتید و دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی» و جایگزینی میانگین معدل به جای نمره آزمون اقدام شود.

۲.نظر به مراتب یاد شده و توجه به مخاطرات جدید و روزافزون مترتب بر شرکت دانشجویان مقطع دکتری در آزمون جامع آن و مسئولیت قانونی ناشی از اجرای بخشنامه مزبور نسبت به مدیریت محترم آن دانشگاه و روسای دانشگاههای متبوعه (با توجه به تعدد دانشجویان دکترای در رشته حقوق و حضور وکلا دادگستری متعدد در میان آنها در سراسر کشور و قابلیت و امکان تعقیب قانونی و حرفه ای مراتب در مراجع قانونی، قضایی و نظارتی).

ضمن اعلام مراتب تشکر، خواهشمند است با قید فوریت دستور فرمایید.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر