کد خبر: 114976
A

جزییات برخورد یک دستگاه پژو پارس با عزاداران/FILM

دادستان عمومی انقلاب شهرستان سامان چهار محال بختیاری: در شب تاسوعا یک دستگاه پژو پارس که در حال عبور از خیابان‌ اصلی دهستان شوراب صغیر را داشت، به دسته‌های عزاداری اباعبدالله (ع) این دهستان حمله می کند

جزییات برخورد یک دستگاه پژو پارس با عزاداران/FILM

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حامد شیخی رئیس شورای اسلامی روستای شوراب صغیر گفت: حدود ساعت ۲۴:۰۰ شب گذشته ۲۶ مردادماه ۱۴۰۰، یک دستگاه پژو پارس سفیدرنگ ناشناس به همراه دو سرنشین ناشناس، با پافشاری و لج بازی، قصد ورود به روستا را داشتندکه به دلیل مسدود بودن جاده با تذکر مسئولان و رئیس هیئت مواجه شدند .

او افزود:  در نهایت با دیگر افراد درگیر شدند چون مسیر پشت سر آن‌ها بسته بود  سرانجام وارد جمعیت شده و پنج نفر را مصدوم کردند.

شیخی اضافه کرد: از این پنج نفر، دو نفر از ناحیه پا و یک نفر از ناحیه دست دچار شکستگی و سایر مصدومان نیز دچار ضرب دیدگی شدند.

او اظهار داشت: در نهایت خودرو به همراه دو سرنشین آن به سمت روستای کاهکش متواری شدند و با توجه به پیچ و خم ها و نا آشنایی به مسیر با دیوار اصابت کرده و توسط کلانتری محل دستگیر شدند.

محمد باقری دادستان عمومی انقلاب شهرستان سامان هم گفت: در شب تاسوعای حسینی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس که در حال عبور از یکی از خیابان‌های اصلی دهستان شوراب صغیر را داشت، به دسته‌های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) این دهستان مواجه می‌شود که پس از بروز درگیری لفظی بین سرنشین و راننده پژو پارس با عده‌ای از عزاداران، راننده قصد ترک محل را داشته که در همین راستا ظاهراً به نحو غیر عمدی با تعدادی از عزاداران برخورد نموده که در این زمینه باعث ایجاد جراحت به برخی از عزاداران شده است.

او  ادامه داد: خسارتی از سوی عده‌ای از مردم به خودروی مذکور وارد شده است که با حضور به موقع مأموران انتظامی، موضوع خاتمه یافته و تحقیقات قضایی در این زمینه درحال پیگیری است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر