کد خبر: 115117
A

نوباوه: عملیات گسترده روانی علیه باغگلی صورت گرفته است

بیژن نوباوه عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت که بعد از معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش عملیات گسترده روانی رسانه ای علیه او صورت گرفت که باید به این موضوع توجه شود.

نوباوه: عملیات گسترده روانی علیه باغگلی صورت گرفته است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بیژن نوباوه در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه) مجلس و در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت: دوستان هم بر سر یک مسئله توافق داشتند که وضعیت وزارت آموزش و پرورش ناخوشایند و نابسامان است که این یافته جدیدی نیست به طوری که از ۷۲ سال قبل تاکنون مشکلات آموزش و پرورش به همان شکل باقی مانده است. اینها از آنجا نشأت می گیرد که کلیه برنامه های وزارت آموزش و پرورش اجرایی نشده و تحول آفرین نبوده است.

وی افزود: در سال ۹۰، ۱۵ هزار میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش بود که امسال این میزان به ۱۱۰ هزار میلیارد تومان رسید یعنی بودجه این وزارتخانه ۷۰۰ درصد افزایش پیدا کرد. سوال این است که چرا مشکلات معیشتی قشر زحمتکش آموزش و پرورش حل نشده است.

وی نبود برنامه تحولی را علت اصلی مشکلات آموزش و پرورش خواند و گفت: باغگلی با ۴۱ سال سن فرد جوانی است که برنامه تحولی دارد. میانگین سن دولت سیزدهم ۵۲ سال بوده که میانگین سن هیأت دولت در غرب یعنی آمریکا و اروپا حدود ۳۵ سال است. اگر در گام دوم انقلاب نخواهیم از ۴۰ ساله ها استفاده کنیم کی قرار است از نسل چهارم بهره گرفت.

نوباوه خاطر نشان کرد: بسیاری از افراد داخل آموزش و پرورش هستند که تصورشان از نظام آموزش و پرورش اداره پنداری و نه تحول محور است. آن ها فقط به فکر بحث های معیشتی هستند که با این فرمان هرگز به مطلوب نمی رسیم.

وی با اشاره به صحبت های دلخوش نماینده صومعه سرا مبنی بر اینکه در رزومه باغگلی مدیریت مهد کودک آمده و این کار برای خانم هاست، گفت: آقای دلخوش شوخی کرده است. من خودم مهد کودک داشتم اما همسرم اداره می کرد. پس اینکه در رزومه ایشان مدیریت مهد کودک آمده نباید بگوییم که خانم ها تنها این کار را می کنند.

نوباوه با اشاره به تجربه استفاده از فرماندهان جوان در جنگ تحمیلی اظهار کرد: از آقای باغگلی پرسیدم که چرا نتوانسته کمیسیون آموزش و تحقیقات را قانع کند که گفت اعضای کمیسیون یک ساعت و ۴۰ دقیقه صحبت کردند و من ۲۰ دقیقه فرصت داشتم. آیا می خواهند در این زمان برنامه تحولی ارائه شود؟

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه عملیات بسیار گسترده روانی و رسانه ای علیه باغگلی انجام شده است، گفت: ۵ یا ۶ وزیر جوان در کابینه حضور دارند اما عمده عملیات روانی علیه باغگلی بوده است. مخالفان او هم در مجلس هیچ اعتراضی نسبت به برنامه تحول آفرین او نداشتند پس فرصت را به باغگلی بدهید. مجلس انقلابی هم از تحول آفرینی حمایت می کند. به باغگلی اطمینان کنید و در کنارش کمیسیون های تخصصی مجلس هم حضور دارند. اجازه دهید کار بر زمین مانده به سرانجام برسد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر