کد خبر: 115125
A

حضور گشت های ثارالله در سطح شهر تهران/ بازگشت به دهه شصت؟+عکس

برخی خبرها و تصاویر از سطح شهر تهران حاکی از این است که گشت های ثارلله وابسته به سپاه محمدرسول الله حضور جدی پیدا کرده اند.

حضور گشت های ثارالله در سطح شهر تهران/ بازگشت به دهه شصت؟+عکس

به گزارش دیده بان ایران، برخی خبرها و تصاویر  از سطح شهر تهران حاکی از این است که گشت های ثارلله وابسته به سپاه محمدرسول الله حضور جدی پیدا کرده اند. 

گفتنی است قرارگاه ثارالله یکی از قرارگاه‌های امنیتی سپاه پاسداران در تهران است که وظیفه آن، مدیریت امنیت پایتخت و دیگر شهرهای استان تهران است. این قرارگاه حاکمیتی بوده و اصلی‌ترین واحد امنیتی درون سپاه است. قرارگاه ثارالله در صورت بروز بحران به تشخیص شورای عالی امنیت ملی، مسئولیت برقراری امنیت شهر تهران را عهده‌دار است.
 
یکم تیرماه ۱۳۹۹ سردار حسین نجات پس از سردار محمداسماعیل کوثری به عنوان جانشین قرارگاه ثارالله تهران سپاه توسط سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب گردید.
 
بنابر گزارش دیده بان ایران؛ اردیبهشت سال ۹۸ حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی  به ایرنا گفته بود که «تفاهم‌نامه همکاری بین نیروی انتظامی با سازمان بسیج در زمینه تعامل و همکاری هرچه بیشتر در خصوص راه اندازی گشت رضویون به امضا رسیده است.»
 
پیش از این راه‌اندازی این گشت‌ها در اواخر آبان ۹۷ همزمان با هفته بسیج خبررسانی شد و به مرور در چندین شهر از جمله یزد و.. اجرا شده بود.

photo_2021-08-21_18-57-27

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر