کد خبر: 115178
A

اظهارات عجیب عضو شورای شهر تهران: محرم ۹۹ موقعیت خوبی بود که سوگ نهفته آسیب دیدگانِ کرونا باز شود اما مدیریت شهری مانع شد

نادعلی گفت: محرم ۹۹ موقعیت خوبی بود که سوگ نهفته آسیب دیدگان، باز شود اگر مدیریت شهری کمک می‌کرد. اما این اتفاق نیفتاد. متأسفانه سخنان و دلایلی که برای این تعلل آورده شد، خودش بدتر از اصل ماجرا بود.

اظهارات عجیب عضو شورای شهر تهران:  محرم ۹۹ موقعیت خوبی بود که سوگ نهفته آسیب دیدگانِ کرونا باز شود اما مدیریت شهری مانع شد

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا نادعلی با اشاره به اینکه این دوره مدیریت شهری بر موضوعات فرهنگی و اجتماعی تمرکز و تاکید بسیاری خواهد داشت، گفت: خیلی درباره سیاه پوشی تهران تاکید شد که به عقیده من صدها سال است این کار توسط مردم اتفاق می‌افتاد و اما در سال پیش که اولین سال ورود کرونا به تهران بود اهمیت بیشتری داشت، که شهرداری با توجه به شرایط ویژه محرم فعالانه‌تر عمل می‌کرد.

نادعلی تاکید کرد: محرم ۹۹ موقعیت خوبی بود که سوگ نهفته آسیب دیدگان، باز شود اگر مدیریت شهری کمک می‌کرد. اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: متأسفانه سخنان و دلایلی که برای این تعلل آورده شد، خودش بدتر از اصل ماجرا بود.

نادعلی با انتقاد از اینکه درباره ماجرای وضعیت معتادان متجاهر در سطح شهر گفت: در بسیاری از بزرگراه‌ها و پل‌های تهران سمپوزیوم استعمال مواد مخدر اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: با تأسیس متعدد مراکز بهاران باید چهره شهر تهران را از این شکل خارج می‌شد، چرا این اتفاق نیفتاد، دلیل عدم موفقیت را بگویید تا در دوره شهری آینده از ادامه این روند پیشگیری کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر