کد خبر: 115187
A

آخرین وضعیت «مهدی محمودیان، وکلای بازداشتی و محمد نوریزاد» تشریح شد

محمد آغاسی درباره آخرین وضعیت مرخصی محمد نوری زاد گفت: در تماسی که با زندان داشتم دادستانی اعلام کرده است که موکلم باید هر چه زودتر خودش را به زندان معرفی کند.

آخرین وضعیت «مهدی محمودیان، وکلای بازداشتی و محمد نوریزاد» تشریح شد

به گزارش دیده بان ایران؛ علی مجتهدزاده در کلاب خبرپارتی درباره آخرین وضعیت وکلا و فعالان بازداشتی گفت: امروز صبح برای پیگیری وضعیت مهدی محمودیان و وکلا بازداشتی به دادسرا مراجعه کردم. چند ساعتی هم منتظر ماندیم ولی متاسفانه حتی موفق به دیدار بازپرس پرونده هم نشدم.

وی اضافه کرد: پرونده این دوستان در دادسرای امنیت است و می‌دانید در این دادسرا فقط وکلای مورد تایید قوه قضائیه فعالیت می‌کنند. قبلا اجازه اعلام وکالت را به ما می‌دادند ولی اخیرا با سخت‌گیری بیشتر حتی اجازه اعلام وکالت را هم نمی‌دهند.
 
وکیل دادگستری همچنین تصریح کرد: من امیدوارم تا فردا با عقلانیت نهادها خبر خوبی درباره دوستان بازداشتی بشنویم ولی پیش بینی و نگاه حقوقی من این نیست ولی امیدوارم. البته نگرانی‌هایی درباره پرونده و حکم قبلی مهدی محمودیان وجود داشت ولی می‌گویند که برای حکم قبلی او دستور توقف صادر شده است.
 

همچنین محمد آغاسی درباره آخرین وضعیت مرخصی محمد نوری زاد گفت: در تماسی که با زندان داشتم دادستانی اعلام کرده است که موکلم باید هر چه زودتر خودش را به زندان معرفی کند.

وی علت عدم تمدید مرخصی آقای نوری زاد را صحبت های او در یک کلاب معرفی کرد. 

 
 
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر