کد خبر: 115553
A

فرماندار تهران جلوی پیگرد قضایی قالیباف را گرفت/ نامه عجیب فرهادی درباره مصوبه تحقیق و تفحص از املاک شهرداری / تصویر نــــــــامه

فرماندار تهران همزمان با تغییرات دولت و جابه‌جایی وزیر کشور، در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای شهر ششم، خواستار آن شد که مصوبه شورای پنجم با موضوع «تحقیق و تفحص از املاک و مستغلات شهرداری» اجرا نشود!

فرماندار تهران جلوی پیگرد قضایی قالیباف را گرفت/ نامه عجیب فرهادی درباره مصوبه تحقیق و تفحص از املاک شهرداری / تصویر نــــــــامه

به گزارش دیده بان ایران؛ فرماندار تهران همزمان با تغییرات دولت و جابه‌جایی وزیر کشور، در نامه‌ای خطاب به رئیس شورای شهر ششم، خواستار آن شد که مصوبه شورای پنجم با موضوع «تحقیق و تفحص از املاک و مستغلات شهرداری» اجرا نشود!

نامه فرهادی به معنای آن است که قالیباف و مدیرانش که در این گزارش متخلف شناخته شده‌اند،از پیگرد قضایی در امان خواهند ماند.

فرهادی پیش از این هم تحقیق و تفحص از تخلفات پرونده رسا تجارت و بنیاد تعاون سپاه را ابطال کرده بود.اما آن زمان گفته بود که هیات تطبیق مصوبات شورای شهر، آن مصوبه را بررسی و رد کرده است.

در همین رابطه بخوانید:

از صهیونیست خواندن محصوران تا مخالفت با نامگذاری خیابانی به نام بازرگان و طالقانی/ عیسی فرهادی، فرماندار تهران کیست؟

ولی اینبار فرماندار تهران درنامه خود به چمران گفته است که مصوبه شورای شهر پنجم با موضوع تحقیق و تفحص به علت عدم ارسال مستندات قانونی «قابلیت بررسی» در هیات تطبیق نداشته است.

با این حال وی حتی خواستار ارسال مستندات هم نشده و رأسا نتیجه گرفته و دستور داده که این مصوبه اجرا نشود.دستوری که فقط به معنای نجات عیسی شریفی و همدستانش از پیگرد قضایی در این پرونده است.

photo_2021-08-28_12-32-26

منبع: شهرما

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر