کد خبر: 115692
A

تیراندازی در محله نظام‌آباد تهران منجر به زخمی شدن ۴ عابر شد

پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی تیراندازی و مصدومیت چهار شهروند در محله نظام آباد خبر داد.

تیراندازی در محله نظام‌آباد تهران منجر به زخمی شدن ۴ عابر شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل اصلی تیراندازی و مصدومیت چهار شهروند در محله نظام آباد خبر داد.

سرهنگ علی شاملو رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عامل تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک در محله نظام آباد خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز و سلاح سرد کشف شد.

سرهنگ شاملو در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: در اواسط مرداد ماه از طریق سامانه ۱۱۰ گزارشی در خصوص تیراندازی و تخریب یک واحد صنفی پوشاک و مجروح شدن ۴ نفر از شهروندان در محله نظام آباد دریافت شد و با توجه به اهمیت موضوع سریعا تیمی از ماموران پایگاه سوم به آدرس اعلامی مراجعه کردند.

وی گفت: در تحقیقات مشخص شد که ۳ نفر از افراد شرور منطقه در پی اختلاف با متصدی یک واحدی صنفی به آن محل مراجعه کرده و ضمن تخریب مغازه وی، با استفاده از سلاح شکاری غیر مجاز ۴ نفر از شهروندان را مجروح و از محل متواری گریخته اند.

سرهنگ شاملو با بیان اینکه مخفیگاه متهمان در محله نظام آباد شناسایی شد، تصریح کرد: با هماهنگی قضائی روز گذشته متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲ قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و تعدای فشنگ کشف شد.

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران با بیان اینکه متهم برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد، خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر همدستان وی همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر