کد خبر: 115725
A

احضار «عالیه مطلب زاده» به زندان با وجود درگیری ریه به کرونا

شنیده ها حاکی از این است که خانم مطلب زاده به دلیل ابتلای شدید به کرونا در شرایط مطلوبی به سر نمی برد و طبق بررسی های پزشکی ریه این زندانی سیاسی همچنان درگیر کروناست.

احضار «عالیه مطلب زاده» به زندان با وجود درگیری ریه به کرونا

به گزارش دیده بان ایران، «عالیه مطلب زاده» زندانی سیاسی که ۲۹ تیرماه گذشته به دلیل ابتلا به کرونا به مرخصی اعزام شده بود برای گذراندن ادامه حبس خود به زندان اوین احضار شد.

این در حالی است که شنیده ها حاکی از این است که خانم مطلب زاده به دلیل ابتلای شدید به کرونا در شرایط مطلوبی به سر نمی برد و طبق بررسی های پزشکی ریه این زندانی سیاسی همچنان درگیر کروناست.

همچنین محمدحسین آقاسی وکیل دادگستری روزگذشته در کلاب خبرپارتی درباره آخرین وضعیت برخی از زندانی هایی که هم اکنون در مرخصی به سر می برند گفت: از طرف زندان با موکل بنده خانم گیتی پورفاضل هم تماس گرفته‌اند و ایشان را به زندان احضار کرده و گفته اند که همین فردا (امروز دوشنبه هشتم شهریور) در زندان حاضر شوید حال آنکه قرار نبود چنین کنند.

گفتنی است عالیه مطلب زاده ششم آذرماه سال ۹۵ در پی احضار تلفنی به وزارت اطلاعات بازداشت و در تاریخ ۲۹ آذرماه همان سال با تودیع قرار وثیقه، به صورت موقت و تا پایان مراحل دادرسی آزاد شد.

وی در سال ۹۶ توسط دادگاه انقلاب تهران محاکمه و از بابت اتهامات اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور و تبلیغ علیه نظام به ۳ سال حبس تعزیری محکوم شد. این حکم نهایتا توسط شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ریاست قاضی سید احمد زرگر عیناً تایید شد.

در دادنامه صادره، مصداق اتهامات مطروحه علیه خانم مطلب زاده، «راه اندازی و شرکت در کارگاه های توانمندسازی زنان در خارج از کشور (گرجستان)» عنوان شده است.

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر