کد خبر: 115738
A

قرایی مقدم: تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است/ عضو شورای شهر تهران معنی «سبک زندگی» را نمی داند

امان الله قرایی مقدم جامعه شناس : این‌که اعضای شورای شهر گفته اند کارتن‌خوابی و گورخوابی و... نوعی سبک زندگی است نشان می‌دهد که وی آدمی است که در زمینه برداشت اجتماعی از سبک زندگی کاملاً کم‌سواد است. تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم‌کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است. چون هیچ انسانی ولو اگر عقب مانده ذهنی هم باشد، به انتخاب خودش نمی‌رود کارتن خواب شود.

قرایی مقدم: تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است/ عضو شورای شهر تهران معنی «سبک زندگی» را نمی داند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بدنبال اظهارنظر  عجیب عضو شورای شهر ششم تهران، در روز ۴شهریور که مدعی شده بوده کارتن‌خوابی یک نوع سبک زندگی است. امان‌الله قرایی مقدم، جامعه‌شناس با انتقاد از رویکرد اعضای شورای شهر تهران گفت: تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است. چون هیچ انسانی ولو اگر عقب مانده ذهنی هم باشد، به انتخاب خودش نمی‌رود کارتن خواب شود.

این جامعه شناس افزود: این خانم عضو شورای شهر معنی «سبک زندگی» را نمی‌داند، سبک زندگی، سبکی است که جامعه بر اساس ارزش‌ها و هنجارهای معمول که عوامل متعددی در بروز و ظهور آن در طول تاریخ، دخالت داشتند، به‌وجود آمده و معمول و نرمال است.

این‌که اعضای شورای شهر گفته اند کارتن‌خوابی و گورخوابی و... نوعی سبک زندگی است نشان می‌دهد که وی آدمی است که در زمینه برداشت اجتماعی از سبک زندگی کاملاً کم‌سواد است.

تولید زنان و دختران کارتن خواب، نتیجه ندانم‌کاریها و ناکارآمدی حاکمان آن جامعه است. چون هیچ انسانی ولو اگر عقب مانده ذهنی هم باشد، به انتخاب خودش نمی‌رود کارتن خواب شود.

قرایی مقدم در ادامه به فراز گفت: این زنان و دختران هر لحظه در خطر تجاوز و آزار قرار دارند، چه کسی به‌قول آن خانم سراغ چنین «سبک زندگی» می‌رود؟ 

 

خاطرنشان می‌شود این اظهارنظرهای وقیحانه کارگزاران حکومتی برای رفع و رجوع به خاک سیاه نشاندن میلیون‌ها ایرانی، نشانه سیاست ضدمردمی نهادینه شده در حاکمیت آخوندی است.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر