کد خبر: 115996
A

دختر ۱۴ ساله رومشکانی را شوهر روحانی اش به قتل رساند

فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل خانم 14 ساله در روستای سوری، ولی عصر این شهرستان خبر داد. در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که پس از اعتراف قاتل که همسر این خانم مقتول است همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

دختر ۱۴ ساله رومشکانی را شوهر روحانی اش به قتل رساند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ همسر مبینا سوری به قتل زن 14 ساله اعتراف کرد.فرماندار رومشکان از اعتراف قاتل خانم 14 ساله در روستای سوری، ولی عصر این شهرستان خبر داد.

در پی وقوع این قتل ۸ نفر مظنون از جمله برخی اعضای خانواده مقتول دستگیر شدند که پس از اعتراف قاتل که همسر این خانم مقتول است همه افراد بازداشت شده، آزاد شدند.

فرماندار شهرستان رومشکان افزود: فرد قاتل هم اکنون در بازداشت است. وی از رسیدگی ویژه به این پرونده توسط دادگستری و نیرو‌های قضایی خبر داد و گفت: به زودی نتایج بیشتری در این باره منتشر می‌شود. این حادثه حدود دو هفته پیش رخ داده بود.

خبر اولیه قتل ناموسی همسر 14 ساله در لرستان

8 شهریور امسال دختر جوانی به نام مبینا سوری 14 ساله، اهل و ساکن بخش سوری استان لرستان که همسر یک فرد روحانی بود؛ با انگیزه ناموسی توسط یکی از اعضای خانواده خود به قتل رسید. این خبری بود که در روزهای ابتدایی و قبل از اعتراف شوهرش به قتل منتشر شد و در آن به نظر می رسید که مبینا توسط یکی از اعضای خانواده اش به قتل رسیده است و شوهرش دخالتی نداشته است.

یکی از اهالی روستای سوری در مورد جزئیات این قتل ناموسی به خبرنگار رکنا گفت:«مبینا دختری 14 ساله بود که با یکی از روحانیون جوان روستای رومیانی ازدواج کرده بود. مدتی بود پشت سر مبینا و یکی از جوان های روستا حرف و حدیث بود اما این حرف و حدیث ها بیهوده بود.اهالی می گفتند که کسی با مبینا تماس گرفته بوده است.منطقه ما یک منطقه عشایری است و فرهنگ مردم طوری است که تعصبات  زیادی دارند.اگر کسی به یک دختر چپ نگاه کند، مردم با حرف و حدیث او را نابود می کنند. مبینا دختر خیلی کم سن و سالی بود و با اجتماع آشنا نبود. من از اهالی روستا که در مراسم فاتحه خوانی او شرکت داشتند شنیدم که می گفتند شوهر مبینا گریه می کرد و می گفت من به همسرم اطمینان داشتم.اما ظاهرا خانواده مبینا و افرادی از خانواده شوهرش به خاطر سوظن و تعصب او را به قتل رساندند.»

جزئیات قتل ناموسی در لرستان قبل از اعتراف شوهرش

یکی دیگر از اهالی روستا در مورد جزئیات حادثه قتل مبینا سوری گفت:« یک نفر به پدر همسر مبینا گفته بود که نیمه شب جوانی وارد خانه آنها شده است.اما شوهر مبینا خانه بود و این حرف نمی توانست صحت داشته باشد. آن ها می گفتند، مبینا به شوهرش قرص خواب آور داده و شخص غریبه ای را وارد خانه کرده است و همین حرف باعث شد که خانواده مبینا یعنی عموها و برادر او همچنین عموی همسرش و پدر همسرش به خاطر سوظن نقشه قتل او را بکشند.بعد مبینا را در خانه خودش با روسری خفه کردند و بعد از قتل گفته بودند که او خودکشی کرده است.تا اینکه ماموران پلیس برای تحقیقات وارد عمل شدند و مظنونین پرونده را بازداشت کردند.گفته می شود عامل قتل یکی از فامیل های خود مبیناست.به همین دلیل خانواده اش بابت قتل او شکایتی نکرده اند.»

سردار الهی، فرمانده انتظامی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار رکنا در مورد جزئیات این حادثه گفت: «این قتل به دلیل اختلافات خانوادگی رخ داده بود و متهم به قتل شناسایی و دستگیر شده است.متهم یکی از  بستگان خود مقتول است.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر