کد خبر: 116719
A

نامه گلپور به حاج محمدی رئیس سازمان زندانهای قوه قضائیه+متن

سومین نامه رضا گلپور از اندرزگاه ۶ ندامتگاه اوین نشان از تغییر حمید محمدی رئیس اوین و انتصاب علی هاشمی مدیر جدید اوین به این سمت دارد.

نامه گلپور به حاج محمدی رئیس سازمان زندانهای قوه قضائیه+متن

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دیروز (دوشنبه ۱۴۰۰/۶/۲۲) رضا گلپور طی نامه ای به محمدمهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندانهای قوه قضائیه از انتصاب شایسته آقای علی هاشمی از مسئولین سازمان زندانها در استان خراسان به سمت مدیریت جدید اوین و تغییر حمید محمدی تشکر نموده بود.

متن نامه گلپور بدین شرح است:

برادر عزیز و ارزشی ام حاج محمدمهدی حاج محمدی، با سلام

امروز قبل از ظهر، عزیزی جاافتاده، متواضع، فهیم و مردمی و در رفتار و منش همانند برادری بزرگوار، به نام آقای علی هاشمی به اتاق اینجانب و سایر اتاقهای اندرزگاه جهت بازدید تشریف آوردند.

اگر هیچ دلیل دیگری نمی داشتم که به شما انتصاب شایسته ایشان را به سمت ریاست جدید اوین تبریک عرض کرده و تشکر بنمایم، تنها این دلیل کفایت می کرد که:

در حالی که آقای حمید محمدی رئیس کم توجه و بی دقت قبلی اوین با کفش، برای پنجمین بار در یک سال اخیر (با وجود تذکرات قبلی برادرانه اینجانب) روی چارچوب در و پادری قدم گذاشت، جناب آقای علی هاشمی برای ورود به اتاقها، سرکشی و احوالپرسی از زندانیان، کفش خود را درآورده و پدرانه (ونه از موضع ارباب رعیتی) به مکالمه با محبوسین می پرداخت.

خدا بر توفیقات او و شما و همه دلسوزان کشور عزیرمان بیفزاید.

۱۴۰۰/۶/۲۲ اندرزگاه ۶ اوین، کوچکترین برادر شما رضا گلپور

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر