کد خبر: 116823
A

ادعای عجیب یک کارشناس خانواده/ اجرای «طرح صیانت» باعث رونق گرفتن ازدواج می شود

مصطفی راهی گفت: اگر در یک زمانی نیازهای جنسی در بستر رهاشده فضای مجازی به صورت ناصحیح تأمین می‌شده است، حالا که قرار است این بستر برچیده شود باید گفت که نیازهایی که در قالب آن تأمین می‌شده، هیچ‌گاه برچیده نخواهد شد و اینجاست که تأمین این نیاز وارد کانال‌هایی همچون ازدواج خواهد شد.

ادعای عجیب یک کارشناس خانواده/ اجرای «طرح صیانت» باعث رونق گرفتن ازدواج می شود

به گزارش دیده بان ایران؛ مصطفی راهی کارشناس خانواده و حوزه درباره آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و مزایای طرح صیانت از فضای مجازی گفت: یکی از نگرانی‌های واقعی مردم بحث آلودگی‌های موجود در فضای مجازی افسارگسیخته است. آنهایی که حقیقتاً دغدغه مند هستند از این نگرانند که نسلی که با این فضای رها شده بزرگ می‌شود، چه عواقب تربیتی خطرناکی در انتظار آنهاست.

در این فضا بسیاری از والدین برای تربیت صحیح فرزندان خود نگرانند و به این حقیقت باور دارند و نسبت به آن معترف هستند که در بسیاری از موارد دانسته‌های آنها از نحوه استفاده از فضای مجازی، بسیار کمتر از دانسته‌های فرزندانشان از این فضاست و این مسئله کار نظارت و مدیریت این نسل حساس را بسیار دشوار کرده است. مصطفی راهی کارشناس خانواده و حوزه در گفتگو با مهر، درباره آسیب‌های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان و مزایای طرح صیانت از فضای مجازی گفت: یکی از نگرانی‌های واقعی مردم بحث آلودگی‌های موجود در فضای مجازی افسارگسیخته است. آنهایی که حقیقتاً دغدغه مند هستند از این نگرانند که نسلی که با این فضای رها شده بزرگ می‌شود، چه عواقب تربیتی خطرناکی در انتظار آنهاست.

در این فضا بسیاری از والدین برای تربیت صحیح فرزندان خود نگرانند و به این حقیقت باور دارند و نسبت به آن معترف هستند که در بسیاری از موارد دانسته‌های آنها از نحوه استفاده از فضای مجازی، بسیار کمتر از دانسته‌های فرزندانشان از این فضاست و این مسئله کار نظارت و مدیریت این نسل حساس را بسیار دشوار کرده است.

اگر در یک زمانی نیازهای جنسی در بستر رهاشده فضای مجازی به صورت ناصحیح تأمین می‌شده است، حالا که قرار است این بستر برچیده شود باید گفت که نیازهایی که در قالب آن تأمین می‌شده، هیچ‌گاه برچیده نخواهد شد و اینجاست که تأمین این نیاز وارد کانال‌هایی همچون ازدواج خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر