کد خبر: 117194
A

حمله سایت زاکانی به یک بازیگر/ صداوسیما نباید به امیرحسین صدیق آنتن بدهد

ارگان رسانه ای متعلق به شهردار جدید تهران که سابقه پرونده سازی علیه بازیگران سینما و تلویزیون را در کارنامه دارد؛خواستار ممنوع التصویری امیرحسین صدیق شد

حمله سایت زاکانی به یک بازیگر/ صداوسیما نباید به امیرحسین صدیق آنتن بدهد

به گزارش دیده بان ایران؛ ارگان رسانه ای متعلق به شهردار جدید تهران که سابقه  پرونده سازی علیه بازیگران سینما و تلویزیون را در کارنامه دارد؛خواستار ممنوع التصویری  امیرحسین صدیق شد 

رسانه اصولگرای جهان نیوز نوشت: امیر حسین صدیق بازیگر پرحاشیه تلویزیون با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود در اینستاگرام طعنه بی مزه برخی کاربران فضای مجازی که به ویروس خودتحقیری مبتلا هستند را درباره واکسن ایرانی برکت بازنشر داده است.

صدیق تاکنون کم حاشیه نداشته است. از عیادت یکی از دراویش گنابادی که در جریان فتنه دراویش در «گلستان هفتم» بازداشت شد تا انتقاد از رزمنده مدافع حرمی که در  حال بیان خاطرات مدافعان حرم بود، از حواشی این بازیگر است.

جالب تر آنجاست که در هفته های گذشته هم آقای بازیگر در آنتن رسانه ملی رویت شد. این در حالی است که صدا و سیما برای تبلیغ واکسن ایرانی کرونا به عنوان دستاورد بزرگ دانشمندان کشورمان تبلیغات زیادی انجام میدهد اما آنتن را در اختیار چنین افرادی قرار می دهد.
 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر