کد خبر: 117705
A

اخاذی میلیاردی از یک خانواده پس در گیلاوند دماوند با دزدیدن دختر+جزییات

اواخر شهریور امسال دختر جوانی با حضور در اداره پلیس از ناپدید شدن دخترخاله اش و اخاذی از خانواده آنها خبر داد.

اخاذی میلیاردی از یک خانواده پس در گیلاوند دماوند با دزدیدن دختر+جزییات

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ اواخر شهریور امسال دختر جوانی با حضور در اداره پلیس از ناپدید شدن دخترخاله اش به نام ساحل خبر داد.

دختر جوان به ماموران گفت: دختر خاله ام چند روز قبل به من پیام فرستاد که با 2 مرد قرار کاری دارد و آدرس محل قرارشان را در برنامه واتس اپ برای من ارسال کرد اما بعد از آن یک صوت فرستاد که او را به زور سوار بر یک پراید کردند و نمی داند او را به کجا می برند.

آدم ربایی دختر تهرانی

بدین ترتیب تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس شعبه 7 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که ساحل چندی قبل در یک میهمانی شبانه با یک خواهر و برادر که در کار خرید و فروش خودرو مشغول هستند آشنا شده و برای کار شراکت با آنها مبلغ یک میلیارد و 300 میلیون تومان به آنها پرداخت کرده است.

بررسی ها نشان از آن داشت که ساحل از خواهر و برادر جوان رسید پول ها را داشته و قرار بود روز قرار ملاقات با خواهر و برادر جوان پول ها را با سود مدت کوتاهی که با آن کار کردند پس بگیرد و رسیدهای پول را به آنها تحویل دهد.

تحقیقات پلیسی ادامه داشت و بازپرس پرونده خواهر و برادر جوان را که محمود و منصوره نام دارد را به اداره پلیس آگاهی تهران احضار کردند و آنها ادعا کردند که با ساحل قرار داشتند اما بعد از ملاقات کاری شان دیگر اطلاعی از وی ندارند.

رهایی دختر تهرانی از چنگال آدم رباها

تجسس های پلیسی ادامه داشت تا اینکه ساعت 22:30 دقیقه شامگاه اوایل مهرماه ماموران کلانتری گیلاوند با دختر جوانی روبرو شدند که خود را ساحل معرفی کرد و عنوان داشت او را ربوده بودند که ماموران کلانتری در تماس با کارآگاهان اداره 11 پلیس آگاهی تهران اطلاع پیدا کردند که ساحل نزدیک به یک هفته ربوده شده بود.

ساحل پس از رهایی از چنگال آدم رباها با حضور در اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران گفت: قرار بود با خواهر و برادر جوان ملاقات داشته باشم تا از آنها یک برگ چک بگیرم تا با هم تسویه حساب کنیم اما وقتی به محل قرار رفتم یک پراید با پلاک مخدوش که 2 مرد سوار بر آن بودند به سراغم آمدند و مرا سوار بر آن کرده و روی سرم کلاه کشیدند و چند روزی مرا در یک انبار نگهداری کردند و در این چند روز کسی را ندیدم و هیچ صحبتی نبود تا اینکه بعد از یک هفته مرا سوار بر خودرو کردند.

وی افزود: مردان غریبه مرا در یک بیابان که فقط صدای سگ می شنیدم رها کردند و نزدیک به 2 ساعت پیاده روی کردم تا اینکه زن جوانی مرا در جاده دید و سوار بر خودرویش شدم و وقتی ماجرای ربوده شدنم را شنید مرا به کلانتری گیلاوند برد.

بنا بر این گزارش، در این پرونده ساحل از خواهر و برادر جوان و پسر جوانی که از طریق او با محمود و منصوره آشنا شده بود اعلام شکایت کرد و تحقیقات در خصوص شناسایی عاملان ربوده شدن ساحل و انگیزه شان در دستور کار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است و 3 متهم در اختیار پلیس قرار دارند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر