کد خبر: 118163
A

ادعاهای تازه یکی از بستگان «فائزه ملکی نیا» درباره یک حادثه دلخراش / علیه پزشک مدعی، شکایت می کنیم/ فائزه در اتاق در بسته اقدام به خودسوزی کرد

دخترعمه نام فائزه ملکی نیا پشت پرده مرگ دختر دایی خود را تشریح کرد و مدعی شد: زمانی که خانواده فائزه به محل حادثه رسیدند، متوجه شدند که فائزه اقدام به خودسوزی کرده است و درب را نیز از پشت قفل کرده بود تا کسی نتواند به او کمک کند.

ادعاهای تازه یکی از بستگان «فائزه ملکی نیا» درباره یک حادثه دلخراش / علیه پزشک مدعی، شکایت می کنیم/ فائزه در اتاق در بسته اقدام به خودسوزی کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ دخترعمه فائزه ملکی نیا، دختری که به گواه یک پزشک توسط پدرش به آتش کشیده شده در گفت وگو با حادثه نیوز با تکذیب ادعاهای مطرح شده در فضای مجازی درباره چگونگی این اتفاق گفت: در روز حادثه، فائزه با خانواده خود در خانه باغ بود که ناگهان خانواده وی متوجه صدای داد و فریاد فائزه شدند.
 
وی گفت: زمانی که خانواده فائزه به محل حادثه رسیدند، متوجه شدند که فائزه اقدام به خودسوزی کرده است و درب را نیز از پشت قفل کرده بود تا کسی نتواند به او کمک کند.
 
دخترعمه فائزه خاطرنشان کرد: اینکه گفته می شود فائزه دوست پسر داشته صحت ندارد؛ چرا که او به تازگی از همسر خود جدا شده است و پدر وی نیز زمانی که قصد داشت او را نجات دهد، قسمت هایی از بدن او نیز سوخته است. اگر دایی من قصد داشت که او را بکشد، چرا باید جان خود را برای نجات فائزه به خطر می انداخت؟
 
وی عنوان کرد: فائزه در خانه شوهر خود مشکلات زیادی داشت و شاید بخاطر این مشکلات دست به چنین کاری زده است. در حال حاضر پزشکی قانونی اعلام کرده است که هیچ گونه اثری از ضرب و شتم روی بدن وی وجود نداشته است.
 
دخترعمه فائزه بیان کرد: ما نمی دانیم که این پزشک چرا چنین ادعاهایی را مطرح کرده است؛ چرا که هوشیاری دختردایی من در بیمارستان بسیار پایین بود و امکان صحبت کردن نداشت.
 
وی با بیان اینکه فائزه 22 سال سن داشته است، گفت: فائزه با همسر خود دارای مشکلات متعددی بود و در نهایت از همسر خود جدا شد. در حال حاضر، با آبروی خانواده ما بازی شده و به خانواده ما توهین می شود.
 
دخترعمه فائزه با بیان اینکه مادر و پدر فائزه نیز از هم جدا شده اند، عنوان کرد: دایی من سابقه نداشته است که روی دختران خود دست بلند کند و دو دختر دیگر او نیز بر این قضیه اذعان دارند که تاکنون دست روی آن ها بلند نکرده است.
 
وی در پایان گفت: ما قصد داریم علیه آن پزشک شکایت کنیم؛ چرا که بدون هیچ مدرک و دلیل این ادعا را مطرح کرده است و بیشتر به نظر می آید برای جمع کردن فالوور دست به چنین کاری زده باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر