کد خبر: 118627
A

وزیر ارتباطات: تا سه سال آینده شبکه ملی اطلاعات به طور کامل راه اندازی می‌شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا سه سال آینده به شکل کامل شبکه ملی اطلاعات را محقق می‌کنیم. وی افزود: توانمندی‌های زیادی در کشور وجود دارد و می‌شود از آن استفاده کرد و برای توسعه شبکه ملی اطلاعات در کشور صادرات این محصولات را نیز به کشور‌های دیگر داریم.

وزیر ارتباطات: تا سه سال آینده شبکه ملی اطلاعات به طور کامل راه اندازی می‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تا سه سال آینده به شکل کامل شبکه ملی اطلاعات را محقق می‌کنیم.

عیسی زارع پور در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های خصوصی و دولتی شبکه ملی اطلاعات در جمع خبرنگاران افزود: شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع دسترسی به اینترنت جهانی نیست بلکه به معنای آن است که در کشور یک شبکه پُر ظرفیت داشته باشیم تا هر وقت بخواهیم به ارتباطات بین الملل مرتبط شویم، از حداکثر ظرفیت خودمان استفاده کنیم و تجربه خوبی در آینده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: ما ظرفیت‌های بسیار خوبی در تولید محصولات مرتبط با حوزه ارتباطات در کشور داریم تجهیزاتی مانند مودم آنتن تا تجهیزات شبکه انتقال انواع سوئیچ‌ها و تجهیزات و لایه‌های مختلفی که واقعا مایه افتخار است.

وزیر ارتباطات گفت: توانمندی‌های زیادی در کشور وجود دارد و می‌شود از آن استفاده کرد و برای توسعه شبکه ملی اطلاعات در کشور صادرات این محصولات را نیز به کشور‌های دیگر داریم و امروز شاهد محصولات ایرانی در بازار‌های خارجی هستیم و کشور‌های خارجی و همسایه نیز از محصولات ما درحال حاضر استفاده می‌کنند.

زارع پور افزود: شبکه ملی اطلاعات، طرحی بزرگ است که بخش‌هایی از آن در 8 سال اخیر اجرا شده است و نزدیک به 35 تا 40 درصد پیشرفت داشته ایم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر