کد خبر: 118635
A

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: آرمان عبدالعالی جزء اشرار نیست؛ تلاش می کنیم رضایت اولیای دم را کسب کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه با اشاره به توقف حکم اعدام آرمان عبدالعالی گفت: آرمان عبدالعالی زمانی که دستگیر شد دبیرستان بود و در زندان تا فوق لیسانس تحصیل کرده است. کار دستگاه قضا تمام شده و بر اساس نظر خانواده مقتول حکم اجرا خواهد و همه چیز بستگی به خانواده مقتول غزاله خانم دارد پدرمقتول انسان شریفی است وی داغ بزرگی دیده به خصوص که جنازه‌ای در کار نیست و نمیتوان به جنازه دسترسی داشت خود آرمان هم نمی‌داند جسد کجا است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: آرمان عبدالعالی جزء اشرار نیست؛ تلاش می کنیم رضایت اولیای دم را کسب کنیم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی، رئیس مرکز توسعه حل اختلاف در جمع خبرنگاران با اشاره به پرونده آرمان عبدالعالی گفت: تلاش ما این است که در پرونده آرمان عبدالعالی رضایت اولیای دم را کسب کنیم مردم درباره این که این فرد مجرم است یا خیر نباید قضاوت کنند زیرا این کار قضات است پرونده دو نوبت در دیوان عالی کشور بررسی شد و مردم از اتقان حکم تردید نکنند بر این اساس حکم قتل درست است، اما فرد قصد قبلی نداشته است.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام و المسلمین صادقی به خبرنگاران  گفت: این جوان جزء اشرار نیست گاهی فرد در یک لحظه خطایی می‌کند البته در این خطا‌ها عمد بوده، اما قصد قبلی نبوده، خانواده مقتول و محکوم خانواده‌های محترمی هستند آرمان عبدالعالی زمانی که دستگیر شد دبیرستان بود و در زندان تا فوق لیسانس تحصیل کرده است. کار دستگاه قضا تمام شده و بر اساس نظر خانواده مقتول حکم اجرا خواهد و همه چیز بستگی به خانواده مقتول غزاله خانم دارد  پدرمقتول انسان شریفی است وی داغ بزرگی دیده به خصوص که جنازه‌ای در کار نیست و  نمیتوان به جنازه دسترسی داشت خود آرمان هم نمی‌داند جسد کجا است.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف تصریح کرد: امیدواریم خانواده مقتول رضایت دهند، جای خالی غزاله به راحتی پر نمی‌شود  اما با قصاص هم این داغ تسکین پیدا نمی‌کند  این خانواده باهم آشنا بودند و این دو قصد ازدواج داشتند در این گونه موارد معمولا خانواده مقتول پس از قصاص احساس ناراحتی خواهند داشت.

صادقی گفت: ماده ۴۷۷ در خصوص این پرونده اعمال شده و مجدداً بررسی شده است. از لحاظ اتقان حکم تردیدی وجود ندارد و بر اساس شواهد موجود حکم قتل ظاهراً درست است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر