کد خبر: 119369
A

مبدع طرح «به فرزندان خود خواهر و برادر هدیه دهید» مشاور امور بانوان شهردار تهران شد/ مریم اردبیلی کیست؟/ FILM

با حکم شهردار تهران "مریم اردبیلی" به عنوان مشاور امور بانوان شهرداری تهران منصوب شد.

مبدع طرح «به فرزندان خود خواهر و برادر هدیه دهید» مشاور امور بانوان شهردار تهران شد/ مریم اردبیلی کیست؟/ FILM

به گزارش دیده بان ایران؛ علیرضا زاکانی شهردار تهران با صدور حکمی مردیم اردبیلی را به عنوان مشاور امور بانوان شهردار تهران منصوب کرد.

مریم اردبیلی متولد سال ۱۳۵۳ بوده و آینده‌پژوه، پزشک و کارشناس مسائل زنان و خانواده است.خانم اردبیلی از جمله افرادی است که بر افزایش اولاد در خانواده های ایرانی تاکید دارد و بارها در گفت گوهایش اعلام کرده که مادران ایرانی حداقل باید پنج فرزند داشته باشند.

او معتقد است که موج انرژی و نشاطی که هر فرزند با تولد خود برای مادر به ارمغان می‌آورد بازتابی از نشاط در چهره زن دارد و اگر مادر چند فرزند باشی و از این کار لذت ببری روح بسیار جوانی خواهی داشت.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ مشاور تازه علیرضا زاکانی همچنین در گفت و گوی خودش با خبرگزاری فارس گفته بود که برخی فکر می‌کنند زمانی که یک فرزند دارند و خرج زیادی دارد خرج دو فرزند ضربدر 2 خواهد شد در حالی که بعد از تولد فرزند دوم مخارج دو برابر نخواهد شد و با توجه به تجربه‌ای که والدین کسب کرده‌اند می‌توانند هزینه‌ها را خیلی بهتر مدیریت کنند و هزینه‌های بی‌فایده را به‌راحتی تشخیص داده و از آنها پرهیز کنند مثلاً دختر کوچک من که فرزند پنجم ماست وارث یک کتابخانه 700 کتابی است که به تدریج برای فرزندانم خریده‌ام./ سایت دیده بان ایران

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر