کد خبر: 119757
A

دست نوشته ای که فرحناز خلیلی در زمان خودکشی به خواهرش داد/ فهمیدم این دنیا مال آدمای پولدار و دزد است نه ما/ تصویر

تصویر دست نوشته ای که فرحناز خلیلی در بیمارستان پیش از مرگ در اختیار خواهر خود قرار داده بود، منتشر شد.

دست نوشته ای که فرحناز خلیلی در زمان خودکشی به خواهرش داد/ فهمیدم این دنیا مال آدمای پولدار و دزد است نه ما/ تصویر

به گزارش دیده بان ایران؛ مدتی قبل بود که خبر خودکشی فرحناز خلیلی در پی تجاوز یک مرد و بی توجهی قاضی به شکایت او منتشر شده بود.
مدتی پس از انتشار این خبر، قوه قضاییه ضمن تکذیت این موضوع اعلام کرد که در پی طرح شکایتی مبنی بر آدم ربایی و تجاوز به خانمی در بوشهر، پرونده‌ای تشکیل و به یکی از قضات قاطع و حساس استان در رسیدگی به این قبیل پرونده‌ها، ارجاع می‌شود.
 
با مراجعه شاکی نزد قاضی، وی اعلام می‌کند که حدود بیست روز پیش از سوی فردی مورد تجاوز قرار گرفته است و قاضی پس از استماع اظهارات این خانم، سریعا دستورات لازم را در جهت تکمیل تحقیقات و ارائه ادله جرم صادر کرده و از شاکی می‌خواهد که در صورت وجود مدارک و به منظور تسریع در روند تحقیقات، فورا آن را به مرجع قضایی ارائه دهد؛ بنابراین گزارش، شاکی علیرغم اینکه مدعی وجود یک فایل صوتی برای اثبات جرم شده بود، ولی دیگر به منظور پیگیری شکایت به دستگاه قضایی مراجعه نمی‌کند.
 
در همان زمان، خواهر فرحناز خلیلی در گفت وگو با دیده بان ایران گفته بود: « در بیمارستان یک برگه به ما دادند که خواهرم در آن نوشته بود من نتوانستم حقم را بگیرم بعد از من تو برو حقم را بگیر».


به تازگی تصویر این دست نوشته در اختیار پایگاه خبری حادثه نیوز قرار گرفته است که متن کامل آن به شرح زیر است:
 
«امشب قراره تموم شه، تموم مشکلات دیگه قراره راحت زندگی کنم. فهمیدم این دنیا مال آدمای پولدار و دزد نه ما فریبا ی چیزایی هست بعد من ازشون نگذر مث... هیچی بهت توضیح دادم = ۲۲۸۰۸۰»

خواهر فرحناز خلیلی در خصوص معنای عددی که در دست نوشته قرار دارد گفت: دقیقا نمی دانیم که این عدد چه معنایی دارد اما احتمال می دهیم که رمز گوشی او باشد که در حال حاضر معلوم نیست چه شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر