کد خبر: 120175
A

تازه اخبار تازه از سایت رسمی ثبت نام لاتاری

افرادی که خواهان شرکت در لاتاری مهاجرتی آمریکا هستند و می خواهند شانسشان را برای گرفتن ویزای آمریکا از این طریق امتحان کنند، مسلماً به دنبال سایت رسمی ثبت نام لاتاری و اخبار جدید آن هستند، چرا که به دنبال گرفتن بهترین نتیجه از لاتاری هستند. اگر شما هم در جستجوی سایت معتبر ثبت نام لاتاری هستید، این مقاله را بخوانید.

تازه اخبار تازه از سایت رسمی ثبت نام لاتاری

دیده بان ایران- افرادی که خواهان شرکت در لاتاری مهاجرتی آمریکا هستند و می خواهند شانسشان را برای گرفتن ویزای آمریکا از این طریق امتحان کنند، مسلماً به دنبال سایت رسمی ثبت نام لاتاری و اخبار جدید آن هستند، چرا که به دنبال گرفتن بهترین نتیجه از لاتاری هستند. اگر شما هم در جستجوی سایت معتبر ثبت نام لاتاری هستید، در این مقاله با ما همراه باشید:

1

سایت معتبر ثبت نام لاتاری

بهترین و مناسب ترین راه ثبت نام لاتاری برای فارسی زبانان سراسر دنیا، مراجعه به سایت کارت سبز است. و متقاضیان شرکت در لاتاری می توانند با مراجعه به سایت کارت سبز هم با ارائه مدارک و اطلاعات خواسته شده در قرعه کشی لاتاری گرین کارت آمریکا شرکت کنند و هم از صحت ثبت نامشان اصمینان حاصل نمایند.

نحوه انجام ثبت نام لاتاری از طریق سایت رسمی

مراحل ثبت نام لاتاری گرین کارت امریکا بسیار آسان است، پس از ورود به سامانه ثبت نام لاتاری کارت سبز به نشانی با دو فرم مواجه خواهید شد که اگر تمایل به ثبت نام آنلاین دارید، می بایست پس از ورود به فرم ثبت نام آنلاین لاتاری، اطلاعات شخصی، خانوادگی، تحصیلی و شغلی خود و همه ی افرادی که به عنوان زیر مجموعه شما محسوب می شوند را وارد نمایید.

 

امکان ثبت نام حضوری در سایت رسمی لاتاری

مزیت ثبت نام لاتاری از طریق سامانه با اعتبار کارت سبز، علاوه بر انجام ثبت نام صحیح و اصولی، امکان ثبت نام حضوری لاتاریست. منتقاضیان شرکت در لاتاری می توانند با مراجعه به سایت کارت سبز وقت حضوریشان را رزرو کنند و حضوری به موسسه کارت سبز برای انجام ثبت نام لاتاری مراجعه کنند.

2

تجربه، کلید موفقیت در لاتاری

سالانه تعداد زیادی از افراد به علت عدم آگاهی شانس خود را برای اخذ ویزا و کارت سبز امریکا از دست می‌دهند؛ زیرا خیلی از افراد از اصول اولیه ثبت نام ازجمله ویژگی ‌های عکس و از این قبیل موارد با خبر نیستند. همچنین در طی سال‌های ریاست جمهوری ترامپ برندگان لاتاری در زمان مصاحبه با درخواست مدارک جدید و متنوعی از سوی آفیسر مواجه می شدند که به علت عدم تجربه و پیگیری لازم از آن آگاهی نداشتند بنابراین شانس اخذ ویزا را از دست می‌دادند؛ بنابراین برای آنکه ثبت ‌نام شما به ‌صورت کاملاً اصولی انجام شود و بعد از قبولی نیز بتوانید با کارشناسان مجرب و مطلع در این زمینه در ارتباط باشید می‌توانید با مراجعه به مجموعه کارت سبز از مرحله اول کارتان را به ‌صورت استاندارد و اصولی آغاز نمایید.

خدمات کارت سبز

موسسه کارت سبز یک مجموعه معتبر و رسمی است که سالهاست در زمینه انواع ویزاهای مهاجرتی آمریکا فعالیت می کند. کارشناسان کارت سبز با تجربه چندین ساله درزمینه ثبت‌ نام لاتاری شما را در کلیه مراحل ثبت‌نام همراهی می‌کنند. اقداماتی که کارت سبز در این زمینه برای شما انجام می‌دهد عبارت است از:

  • بررسی اطلاعات توسط کارشناس مهاجرت
  • ترجمه استاندارد انگلیسی/ ویرایش عکس و متناسب نمودن با قوانین اداره مهاجرت
  • تحویل پرینت رسمی با کد رهگیری معتبر
  • پشتیبانی برندگان در زمان مصاحبه، مراحل پزشکی، تکمیل فرم‌ها و دریافت ویزا
  • پشتیبانی تلفنی تمام وقت
  • مشاوره رایگان پیش از ثبت‌نام

شما می‌توانید هم به‌صورت حضوری و هم به‌صورت غیرحضوری به این موسسه مراجعه نمایید. در هر دو صورت کلیه مراحل ذکر شده برای شما انجام خواهد شد و در مراجعه حضوری خدمات عکاسی در خود مجموعه انجام می‌شود. چنانچه می‌خواهید شانس خود را برای برنده شدن در لاتاری امتحان کنید، فرصت را از دست ندهید. کارت سبز با آدرس وب سایت https://cartesabz.net شما را گام به گام و مرحله به مرحله جهت ثبت‌نام موفق در لاتاری راهنمایی می کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر