کد خبر: 120453
A

بیمارستان نورافشار هلال احمر در خدمت نظام سلامت

نگاه بشر دوستانه در ارائه خدمات، نوع دوستی ، تلاش برای کاهش آلام انسانها و… از جمله اهداف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می آید. در همین راستا بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار هلال احمر با تبعیت از اهداف جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف درمانی، با پیش بینی برنامه های متعدد درمانی در حوزه های توانبخشی کودکان ، پزشکی و ورزشی و کلنیک های تخصصی و بخش های جراحی ارتوپدی وبازتوانی با مشارکت بهترین متخصصین کشور به دنبال ارائه خدمات ارزان و با کیفیت برای اقشار مختلف جامعه و علی الخصوص قشر کم برخوردار ومشارکت در برنامه های ملی حوزه بهداشت وسلامت و… است.

بیمارستان نورافشار هلال احمر در خدمت نظام سلامت

دیده بان ایران: امیر حسین خان/نگاه بشر دوستانه در ارائه خدمات، نوع دوستی ، تلاش برای کاهش آلام انسانها و… از جمله اهداف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می آید.

در همین راستا بیمارستان موقوفه فوق تخصصی نورافشار هلال احمر  با تبعیت از اهداف جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف درمانی، با پیش بینی برنامه های متعدد درمانی در حوزه های توانبخشی کودکان ، پزشکی و ورزشی و کلنیک های تخصصی و بخش های جراحی ارتوپدی وبازتوانی با مشارکت بهترین متخصصین کشور به دنبال  ارائه خدمات ارزان و با کیفیت برای اقشار مختلف  جامعه و علی الخصوص قشر کم برخوردار ومشارکت در برنامه های ملی حوزه بهداشت وسلامت و… است.

مجموعه این خدمات و فعالیت های گسترده بیمارستان فوق تخصصی نورافشار جمعیت هلال احمر در عرصه های مختلف به ویژه در بحث جراحی های ارتوپدی موجب جذب بیماران کشورهای همسایه با هدف تقویت توریسم درمانی نیز شده است.

بیمارستان نورافشار بعنوان اولین بیمارستان بازتوانی و پزشکی ورزشی در سطح منطقه است که توانسته است با ارائه خدمات مناسب به بیماران خارجی زمینه توجه سایر کشورهای منطقه از جمله کشورهای عربی را به خود فراهم سازد.

همچنین در این بیمارستان خیریه  خدمات بسته های نوین بازتوانی برای جانبازان و معلولان دارای مشکلات عضلانی اسکلتی مانند آرتروز، مشکلات ستون فقرات، پارکینسونی، ام اسی و بیماران و معلولان دارای سکته مغزی در دستور کار پزشکان قرار دارد که در این بسته های نوین بازتوانی، خدمات بازتوانی قلبی، بیماری های عروق محیطی، ریوی، بیماران قطع عضو و بازتوانی به جانبازان و معلولین مراجعه کننده ارائه می شود.

 

با توجه به اینکه بیمارستان نور افشار یک بیمارستان توان بخشی و خیریه است یکی از ویژگی‌های آن این است که خدمات با تعرفه‌ خیریه و با کیفیت بخش خصوصی ولی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد ارزان تر از بخش خصوصی ارائه می‌شود.

 

 در کنار همه برنامه ها و رسالت های هلال احمر ، حمایت از زندگی سالم و بیماران نیز به منزله یک برنامه و راهبرد مهم و همچنین زندگی ایمن و خارج از تهدید مدنظر این نهاد مردمی به  عنوان ارزشی اخلاقی قرار دارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر