کد خبر: 120530
A

حراست دانشگاه تهران: پرده سبز در ورودی را ستاد نماز جمعه کشیده تا نمازگزاران از صدای ماشین ها اذیت نشوند!

پس از حواشی پیش آمده بر سر عکس دسته جمعی دانشجویان دختر فارغ‌التحصیل در مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد مسئولان در جلوی سر در، پرده سبزی را کشیده‌اند. حراست دانشگاه تهران می گوید: پرده را کشیده اند که سر و صدای ماشین‌ها، نمازگزاران را اذیت نکند

حراست دانشگاه تهران: پرده سبز در ورودی را ستاد نماز جمعه کشیده تا نمازگزاران از صدای ماشین ها اذیت نشوند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ پس از حواشی پیش آمده بر سر عکس دسته جمعی دانشجویان دختر فارغ‌التحصیل در مقابل سر در اصلی دانشگاه تهران، عکسی منتشر شد که نشان می‌داد مسئولان در جلوی سر در، پرده سبزی را کشیده‌اند.

حراست دانشگاه تهران می گوید: پرده را کشیده اند که سر و صدای ماشین‌ها، نمازگزاران را اذیت نکند

اداره حراست این دانشگاه در این باره به «انتخاب» گفت: «پرده‌ای کشیده نشده. آن عکس مربوط به نماز جمعه است. دانشگاه تهران اقدام نکرده و مربوط به ستاد نماز جمعه است.»

اداره حراست دانشگاه ادامه داد: «از اول انقلاب تا الان نماز جمعه برگزار می‌شود و برای اینکه سر و صدای ماشین‌ها نمازگزاران را اذیت نکند همیشه پرده کشیده می‌شد.»

اداره حراست دانشگاه تهران در پاسخ به این پرسش که اگر این عکس را معتقدید مربوط به گذشته است، چطور در عکس فردی حضور دارد که ماسک به صورت دارد و این درحالیست که نماز جمعه از زمان کرونا برگزار نشده بود، گفت: «این را فتوشاپ کردند.»

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر