کد خبر: 120767
A

چهار تن از کویرنوردان گمشده در شاهرود هنوز پیدا نشده‌اند

فرماندار شاهرود عصر شنبه و در حالی که ساعتی پیش از یافتن هر ۲۶ طبیعتگرد شاهرودی خبر داده بود، ابراز کرد: تعدادنجات یافتگان در ابتدا به اشتباه ۲۶ نفر اعلام شد اما بررسی های بعدی نشان داد چهار نفر از این گروه پیش از ظهر با پای پیاده برای یافتن کمک راهی روستای احمد آباد بیارجمند شده بودند و از گروه اصلی جدا شدند و اکنون خبری از آنها نیست.

چهار تن از کویرنوردان گمشده در شاهرود هنوز پیدا نشده‌اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ابوطالب جلالی عصر شنبه و در حالی که ساعتی پیش از یافتن هر ۲۶ طبیعتگرد شاهرودی خبر داده بود، ابراز کرد: تعدادنجات یافتگان در ابتدا به اشتباه ۲۶ نفر اعلام شد اما بررسی های بعدی نشان داد چهار نفر از این گروه پیش از ظهر با پای پیاده برای یافتن کمک راهی روستای احمد آباد بیارجمند شده بودند و از گروه اصلی جدا شدند و اکنون خبری از آنها نیست.

فرماندار شاهرود با بیان اینکه این چهار نفر مجهز به جی پی اس هستند، یادآور شد: هم اکنون گروه های امدادی هلال احمر و مردم محلی ساماندهی شدند و عملیات جست‌وجو در حال انجام است.

به گزارش ایرنا ، ۲۶ نفر از شهروندان شاهرودی با ۱۰خودروی کمک‌دار از چهارشنبه گذشته از دهستان طرود در جنوب شاهرود وارد کویر شدند و قرار بود روز جمعه از منطقه اسب‌کشان وارد بیارجمند در جنوب شرقی شهرستان شوند که این اتفاق رخ نداد.

بنابه گفته کویرنوردان پیدا شده ، خودروهای این افراد در ۴۵ کیلومتری روستای احمدآباد بخش بیارجمند شاهرود در باتلاق گرفتارشده و برنامه‌های آنان دچار اختلال شد .

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر