کد خبر: 121230
A

تجمع گروهی از خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه نظامی در تهران

همزمان با برگزاری دادگاه نظامی پرونده انهدام هواپیمای اوکراینی در تهران، گروهی از خانواده‌‌های قربانیان این هواپیما مقابل دادگاه تجمع کردند.

تجمع گروهی از خانواده‌های جان‌باختگان هواپیمای اوکراینی مقابل دادگاه نظامی در تهران

به گزارش دیده بان ایران؛ همزمان با برگزاری دادگاه نظامی پرونده انهدام هواپیمای اوکراینی در تهران، گروهی از خانواده‌‌های قربانیان این هواپیما مقابل دادگاه تجمع کردند.

بر اساس تصاویر و ویدئوهای منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی، این خانواده‌ها تصاویر جان‌باختگان هواپیما و پلاکاردهایی را در دست دارند.

روی برخی از پلاکاردها نوشته شده است: «رسیدگی بدون ابلاغ نظریه کارشناسان خلاف قانون است»، «رسیدگی بدون رفع نقض، صوری و نمایشی است»، «حقیقت نباید فدای مصلحت شود» و «هرگز دادخواهی با غرامت قابل معاوضه نیست».

گفتنی است هفته گذشته امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده هوافضای سپاه پاسداران در تازه‌ترین اظهارنظر خود از این که چطور هواپیما بعد از برخورد اولین موشک نتواسته به فرودگاه برگردد ابراز تعجب کرد.

او که از نظر خانواده‌های قربانیان از متهمان اصلی انهدام این هواپیماست، در نشستی با اعضای بسیج دانشجویی گفت: «سوال ما این بود که چطور هواپیما پس از اصابت موشک با سر جنگی چندکیلویی نتوانست به فرودگاه برگردد».

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر