کد خبر: 121404
A

جزییات خودکشی سه عضو خانواده در یکی از روستا‌های مهاباد به دلیل مسائل مالی

مشکلات مالی در میان اعضای یک خانواده روستایی این شهرستان منجر به خودکشی سه نفر از اعضای این خانواده در روستای اگریقاش شد که در نهایت سبب مرگ ۲ نفر از آن‌ها شد.

جزییات خودکشی سه عضو خانواده در یکی از روستا‌های مهاباد به دلیل مسائل مالی

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ مهراب پوراکبر دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اظهار کرد: مشکلات و اختلافات مالی در میان اعضای یک خانواده روستایی این شهرستان منجر به خودکشی سه نفر از اعضای این خانواده در روستای اگریقاش شد که در نهایت سبب مرگ ۲ نفر از آن‌ها شد.

پور اکبر افزود: ۲ نفر که شامل یک پدر ۴۵ ساله و فرزند پسر ۱۹ ساله این خانواده بودند در این حادثه جان خود را از دست دادند و مادر خانواده هم در بیمارستان بستری شده است.

وی ادامه داد: پدر و پسر خانواده در این اتفاق با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند که ابتدا پدر خانواده به وسیله طناب در باغ شخصی خود در مهاباد اقدام به خودکشی کرد.

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مهاباد اذعان کرد: پسر این خانواده نیز پس از اطلاع از خودکشی پدر در همان باغ خانوادگی با طناب اقدام به خودکشی کرده و جان خود را از دست داد.

پوراکبر با بیان اینکه تحقیقات در رابطه با علت اصلی اختلاف مالی این خانواده در دست بررسی است، اضافه کرد: مادر این خانواده نیز بعد از خودکشی همسر و فرزندش و اطلاع یافتن از مرگ آن‌ها با خوردن قرص اقدام به خودکشی کرد که هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر