کد خبر: 121553
A

خط انتقال آب به استان یزد دوباره قطع شد / تخریب سه حوضچه انتقالی به وسیله لودر / آبفا یزد: میزان تخریب زیاد است

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ به دنبال گزارش های واصله و بررسی های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد حوضچه های ۳۲۷ و ۳۳۰ با لودر تخریب شده و حجم خسارات زیادی را به وجود آورده است و آب انتقالی بر اثر این اتفاق در حال حاضر قطع است.

خط انتقال آب به استان یزد دوباره قطع شد / تخریب سه حوضچه انتقالی به وسیله لودر / آبفا یزد: میزان تخریب زیاد است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت آب منطقه ای یزد؛ به دنبال گزارش های واصله و بررسی های میدانی انجام شده در منطقه، مشخص شد حوضچه های ۳۲۷ و ۳۳۰ با لودر تخریب شده و حجم خسارات زیادی را به وجود آورده است و آب انتقالی بر اثر این اتفاق در حال حاضر قطع است. هم اکنون اکیپ های امدادی در حال اصلاح حوضچه ها هستند.

به نوشته فارس، ساعت 2 بامداد دیشب برای چندمین بار به خط لوله انتقال آب استان یزد در منطقه شرق استان اصفهان تخریب شده است.

بنا به اطلاعات بدست آمده از ستاد مدیریت بحران استان یزد، تأسیسات خط انتقال آب به استان یزد به وسیله لودر آسیب دیده  و سه حوضچه انتقالی را تخریب کردند.

به دلیل تخریب تأسیسات خط انتقالی در حال حاضر آب شرب یزد قطع شده و مردم با مشکلات جدی روبرو شدند.

مهدی جوادیان زاده، مدیر شرکت آب منطقه ای یزد در خصوص تخریب لوله خط انتقال آب یزد به خبرنگار فارس در این استان اظهار کرد: این خسارت برای چندمین بار در منطقه شرق اصفهان رخ داده است.

وی با بیان این که در حال آب انتقالی یزد قطع است، افزود: در برخی از مناطق یزد مردم با مشکل جدی نبود آب شرب مواجه شدند.

همچنین روابط عمومی آبفا یزد در اطلاعیه اعلام کرده که نیروهای امدادی شرکت آب منطقه‌ای از دیشب در حال تعمیر تاسیسات خط اول انتقال آب یزد هستند و تمام تلاش نیروهای امدادی که از دیشب مشغول تعمیر تاسیسات خط اول انتقال آب یزد هستند، این است که تا امشب تعمیرات به پایان رسیده و جریان آب برقرار گردد.

میزان تخریب نسبتا زیاد است و اکیپ‌های امدادی به محض اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند و ‌فعالیت خود را جهت انجام تعمیرات آغاز کردند.

اکیپ‌های امدادی تمام تلاش خود را جهت دقت و سرعت عمل در انجام تعمیرات انجام می‌دهند و امیدواریم تا امشب تعمیرات به پایان رسیده و جریان آب انتقالی دوباره برقرار شود.

فارس اما در این رابطه گزارش داد که معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: امروز صبح رفع عیب از خط لوله انتقال آب انجام شد و از ساعاتی قبل پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است

محمود چیتیان، معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان در خصوص وضعیت خط انتقال آب به یزد، اظهار کرد: حدود ساعت یک بامداد خط انتقال آب به یزد تخریب شد.

وی افزود: امروز صبح حدود ساعت هشت و نیم مشکل برطرف شد و حدود یک ساعت است که پمپ‌ها در آبگیر روشن شده و ایستگاه پمپاژ راه افتاده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر