کد خبر: 121708
A

تجمع ایثارگران با مطالبه استعفای قاضی‌زاده هاشمی/ یکی از حاضران در تجمع: جو امنیتی بر تجمع بسیار زیاد بود/ هفته آینده مقابل نهاد تجمع خواهیم کرد

جمعی از ایثارگران مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگری برای دریافت معوقات خود از دیروز تا یک بامداد امروز مقابل ساختمان بنیاد شهید تجمع کرده و چادر زده بودند.

تجمع ایثارگران با مطالبه استعفای قاضی‌زاده هاشمی/ یکی از حاضران در تجمع: جو امنیتی بر تجمع بسیار زیاد بود/ هفته آینده مقابل نهاد تجمع خواهیم کرد

به گزارش دیده بان ایران؛ جمعی از ایثارگران مشمول ماده ۳۸ قانون جامع خدمات ایثارگری برای دریافت معوقات خود از دیروز تا یک بامداد امروز مقابل ساختمان بنیاد شهید تجمع کرده و چادر زده بودند.

خواسته آنان همسان‌سازی حقوق، پرداخت‌ معوقات، پرداخت بازنشستگی، نامه‌نگاری ایران با دادگاه لاهه جهت دریافت غرامت از عراق عنوان شده است.
 
این تجمع کنندگان می گویند که آنان خواستار «استعفای قاضی‌زاده هاشمی از ریاست بنیاد شهید» بوده‌اند. آنان تاکید کردند که در مدت حضور او در بنیاد شهید «اجازه نیافتند برای پیگیری مطالبات‌شان وارد ساختمان بنیاد شهید» شوند.
 
به گفته حاضران در تجمع، نه قاضی‌زاده هاشمی و نه معاونانش حاضر نشدند با معترضان نشستی برگزار کرده و اعتراض آنها را بشنوند. تنها یکی از مدیران میانی در جمع معترضان حاضر شده است.
 
حاضران در تجمع گفتند که «برخی فکر می‌کنند جانبازان و ایثارگران حاشیه امن دارند ولی جو امنیتی بر تجمع حاکم بودند و نیروهای یگان امداد نیروی انتظامی در محل تجمع حاضر شده و اجازه عکس‌برداری از تجمع یا گفت‌و‌گو با حاضران در تجمع را نمی‌دادند.»
 
ایثارگران حاضر در تجمع همچنین تاکید کردند که در صورت برآورده نشدن مطالباتشان، «پانزدهم آذر»، تجمع دیگری را «مقابل نهاد ریاست‌جمهوری برگزار خواهند کرد» 
منبع: خبرپارتی
 

 

 
 
 
 
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر