کد خبر: 121905
A

عضو هیات رئیسه مجلس: هدف از برگشت طرح صیانت اینترنت به مرکز پژوهش ها؛ بررسی طرح و نظارت رسانه‌های غیر رسمی است

عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن تکذیب خبر کنار گذاشته شدن طرح صیانت از اینترنت گفت: ما الان با فضای مجازی رسمی و غیر رسمی در کشور مواجه هستیم و رسانه‌های غیر رسمی الان مدیریت بخش عمده‌ای از فضا را در اختیار دارند که می‌خواهیم با همکاری که اکنون دولت با مجلس انجام می دهد؛ این‌ها هم بر اساس قانون فعالیت کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس: هدف از برگشت طرح صیانت اینترنت به مرکز پژوهش ها؛ بررسی طرح و نظارت رسانه‌های غیر رسمی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس درباره دلایل برگشت طرح صیانت از اینترنت به مرکز پژوهش ها به صدا و سیما گفت: طرح صیانت ابعاد مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارد برای همین همه ابعاد آن باید دقیق‌تر و کارشناسانه‌تر بررسی شود.

سلیمی با بیان این که این طرح مستقیم و غیر مستقیم در کسب و کار ده‌ها هزار نفر تاثیر دارد گفت: بر این اساس کمیسیون تصمیم گرفت طرح را برای بررسی دقیق‌تر به مرکز پژوهش‌ها برگرداند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ضمن تکذیب خبر  کنار گذاشته شدن طرح صیانت از اینترنت گفت: ما الان با فضای مجازی رسمی و غیر رسمی در کشور مواجه هستیم و رسانه‌های غیر رسمی الان مدیریت بخش عمده‌ای از فضا را در اختیار دارند که می‌خواهیم این‌ها هم بر اساس قانون فعالیت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر