کد خبر: 122666
A

حجت الاسلام موسوی: اگر مشکلات اقتصادی مانع «فرزندآوری» است پس چرا سیستان و بلوچستان آمار فرزند آوری بالایی دارد و گیلان و گلستان بالعکس!

نویسنده کتاب مثبت سه مدعی شد: جالب است بدانید که استان های گلستان و گیلان از ثروتمندترین استان های کشور هستند اما آمار پایین فرزندآوری را به خود اختصاص داده اند و در مقابل در استان سیستان و بلوچستان شاهد درصد بالای فرزندآوری هستیم.

حجت الاسلام موسوی: اگر مشکلات اقتصادی مانع «فرزندآوری» است پس چرا سیستان و بلوچستان آمار فرزند آوری بالایی دارد و گیلان و گلستان بالعکس!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام سید حسین موسوی، نویسنده کتاب مثبت سه در آیین رونمایی از پویش ملی کتابخوانی مثبت سه گفت: فارغ از نظر معصومین علیهم السلام و نگاه دینی بدون هیچ قید و شرطی نسبت به فرزندآوری تأکید شده است بر همین اساس می توان از حضرت زهرا سلام الله علیها و حضرت علی علیه السلام تأسی کرد.

نویسنده کتاب مثبت سه افزود: اگر به دنبال تک فرزندی باشیم بی شک در میانسالی و پیری با چالش جدی مواجه خواهیم شد. بی شک فرزندآوری سختی دارد اما در آینده چیزی بدست خواهیم آورد که از این سختی ها ارزشمندتر است

نویسنده کتاب مثبت 3 تصریح کرد: همواره در مواجهه با مردم وقتی از پیری جمعیت و فرزندآوری سخن به میان می آید اولین مسأله مردم از وضعیت بد اقتصادی جامعه است اما مشکل مردم ما اقتصادی نیست بلکه گره اصلی در ذهن و فرهنگ جامعه است.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: جالب است بدانید که استان های گلستان و گیلان از ثروتمندترین استان های کشور هستند اما آمار پایین فرزندآوری را به خود اختصاص داده اند و در مقابل در استان سیستان و بلوچستان شاهد درصد بالای فرزندآوری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: شأن مادری به قدری بالا است که اگر فرزندآوری معطل مسائل اقتصادی شود توهین به جایگاه والای مادری است.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر