کد خبر: 122727
A

سلامت روان قاتل سریالی خانه وحشت تهران تأیید شد

سعید مرد جوانی که متهم به دو قتل و ربودن و حبس چند دختر در خانه‌اش است از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان سلامت روانی وی را تأیید کردند. البته به‌گفته کارشناسان وی دارای اختلال شخصیتی است. اما از نظر قانون مجازات وی همانند یک شخص سالم خواهد بود. در تازه‌ترین بررسی‌ها مشخص شد سعید سال ۹۳ دختر جوانی را به بیمارستان لقمان برده و مدعی شده که او را هل داده و در برخورد با میز مصدوم شده است. اما دختر جوان ساعاتی بعد فوت می‌کند.

سلامت روان قاتل سریالی خانه وحشت تهران تأیید شد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سعید مرد جوانی که متهم به دو قتل و ربودن و حبس چند دختر در خانه‌اش است از سوی کارشناسان پزشکی قانونی مورد بررسی قرار گرفت و کارشناسان سلامت روانی وی را تأیید کردند. البته به‌گفته کارشناسان وی دارای اختلال شخصیتی است. اما از نظر قانون مجازات وی همانند یک شخص سالم خواهد بود.

همچنین در تازه‌ترین بررسی‌ها مشخص شد سعید سال ۹۳ دختر جوانی را به بیمارستان لقمان برده و مدعی شده که او را هل داده و در برخورد با میز مصدوم شده است. اما دختر جوان ساعاتی بعد فوت می‌کند. با ورود تیم جنایی به این پرونده مأموران با حضور در آپارتمان سعید با دختر جوان دیگری مواجه می‌شوند. دختر جوان مدعی می‌شود که سعید او و مقتول را به خانه‌شان آورده و زمانی که مقتول قصد رفتن از خانه را داشته با سعید درگیر و کشته شده است.

با توجه به اینکه دختر جوان شاهدی برای جنایت بود، کیفرخواست سعید به اتهام قتل عمد صادر شده و پرونده به دادگاه کیفری ارجاع شد. اما دادگاه پس از شنیدن دفاعیات متهم، قتل را غیرعمد محسوب کرده و درنهایت سعید محکوم به پرداخت دیه شده و پس از ۴ سال حبس از زندان آزاد می‌شود.

صبح دیروز همچنین دو دختر جوان که قربانی خانه وحشت بودند برای تحقیقات در مقابل بازپرس محمد وهابی، از شعبه دوم دادسرای امور جنایی قرار گرفتند و دختران همان حرف‌های قبلی را بیان کردند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر