کد خبر: 123013
A

محور خلخال به اسالم به علت برف و کولاک مسدود شد

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش اعلام کرد: محور خلخال به اسالم از سمت حوزه استحفاظی شهرستان خلخال، به علت بارش برف و کولاک مسدود شده است اما بومیان و روستانشینان برای تردد در محدوده اسالم مشکلی ندارند.

محور خلخال به اسالم به علت برف و کولاک مسدود شد

به گزارش سایت دیده بان ایران رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش اعلام کرد: محور خلخال به اسالم از سمت حوزه استحفاظی شهرستان خلخال، به علت بارش برف و کولاک مسدود شده است اما بومیان و روستانشینان برای تردد در محدوده اسالم مشکلی ندارند.

غلامحسین بختشاهی اظهار کرد: به دنبال اعلام پلیس راهور ناجا و مرکز مدیریت راه های کشور مبنی بر مسدود بودن محور خلخال به اسالم در حوزه استحفاظی آن شهرستان، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تالش نیز در راستای همکاری، نسبت به محدودیت تردد در حوزه استحفاظی خود اقدام کرده است.

وی افزود: بارش برف در محدوده جاده اسالم نیز به ۱۰ تا ۱۵ سانتی متر رسیده است اما همکاران و راهداران با برفروبی و نمک پاشی به موقع، مسیر را برای تردد در محدوده اسالم باز نگهداشته اند و حادثه ای گزارش نشده است.

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تالش ادامه داد: بی شک با عادی شدن شرایط و کاهش برف و کولاک، از سوی راهداری و حمل و نقل جاده ای خلخال به بازگشایی محور خلخال به اسالم اقدام و تردد در کل مسیر برقرار خواهد شد.

محور اسالم به خلخال با ۷۰ کیلومتر امتداد از مسیرهای ارتباطی استان های گیلان و اردبیل است و در فصول سرد سال به علت ارتفاع زیاد دچار برف و کولاک و لغزندگی می شود.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر