کد خبر: 123190
A

جزییات حادثه در خط متروی کرج - تهران در ایستگاه چیتگر؛ دو قطار با هم برخورد کردند / ۲۲ نفر مصدوم شدند؛ یکی از آن‌ها بدحال است / حرکت قطار‌ها متوقف شد

ساعت ۷:۱۰ امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد. باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

جزییات حادثه در خط متروی کرج - تهران در ایستگاه چیتگر؛ دو قطار با هم برخورد کردند / ۲۲ نفر مصدوم شدند؛ یکی از آن‌ها بدحال است / حرکت قطار‌ها متوقف شد

 به گزارش سایت دیده بان ایران؛ صبح امروز مترو خط کرج_تهران از ریل خارج شد. خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است.

به گفته قائم‌ مقام بهره برداری متروی تهران، ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۲ قطار در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند اما علت حادثه هنوز مشخص نیست و تیم‌های فنی هم‌اکنون در حال بررسی حادثه و عوامل امدادی نیز در حال جداسازی واگن‌ها هستند.

در حال جداسازی واگن‌ها هستیم

قائم مقام عملیات شرکت مترو تهران گفت: هم اکنون در حال جداسازی واگن‌های آسیب دیده از یکدیگر و آزاد کردن خط هستیم.

آزادی گفت: علت حادثه پس از بررسی‌های اولیه اعلام می‌شود.

یک نفر بدحال است

خالدی سخنگوی اورژانس کشور درخصوص این حادثه گفت: ٢٢ نفر از مسافرین مترو آسیب دیده‌اند که یکی از آنها بدحال است. ۱۵ آمبولانس نیز در محل مستقر هستند و اورژانس هوایی در حالت آماده باش است.

تعطیلی متروی کرج-تهران

روابط عمومی سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج  هم اعلام کرد: ساعت ۷:۱۰ امروز قطار شهری کرج-تهران دچار حادثه شد. باتوجه به وقوع این حادثه امکان مسافرگیری از کرج به سمت تهران و برعکس تا اطلاع ثانوی وجود ندارد. مسافرانی که قصد عزیمت به تهران را دارند می‌توانند در ایستگاه وردآورد پیاده شوند و از طریق اتوبوس‌های مستقر تا صادقیه ادامه مسیر دهند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر