کد خبر: 123231
A

زور زاکانی به «پیمان جبلی» چربید؟/ خبر حادثه متروی کرج- تهران چرا اولویت خبر ساعت ۱۴ نبود؟

این حادثه در حالی رخ داد که هنوز دلیل اصلی آن اعلام نشده است و از صبح امروز تاکنون چندین حرف درباره این تصادف توسط رسانه ها انتشار داده شده است. اما آنچه حائز اهمیت است نحوه برخورد صداوسیما با این خبر بود. یک خبرنگار در همین رابطه نوشت: " اخبار ساعت ۱۴، خبر حادثه متروی کرج-تهران رو ۳۵ دقیقه بعد از شروع خبرش اعلام کرد!"

زور زاکانی به «پیمان جبلی» چربید؟/ خبر حادثه متروی کرج- تهران چرا اولویت خبر  ساعت ۱۴ نبود؟

به گزارش دیده بان ایران؛ صبح امروز دو رام قطار متروی تهران-کرج در ایستگاه چیتگر با یکدیگر برخورد کردند که در پی این حادثه حدود بیست نفر از مسافران مصدوم شدند که بنا به گفته مسئولان اورژانس حال یک نفر وخیم گزارش شده است. 

این حادثه در حالی رخ داد که هنوز دلیل اصلی آن اعلام نشده است و از صبح امروز تاکنون چندین حرف درباره این تصادف توسط رسانه ها انتشار داده شده است.

اما آنچه حائز اهمیت است نحوه برخورد صداوسیما با این خبر بود. یک خبرنگار در همین رابطه نوشت: " اخبار ساعت ۱۴، خبر حادثه متروی کرج-تهران رو ۳۵ دقیقه بعد از شروع خبرش اعلام کرد!"

اشاره به این نکته که به نظر می رسد پس از پرداختن صداوسیما به ماجرای بکار گیری داماد زاکانی در شهرداری تهران و انتقاد صداوسیما از آن، رسانه ملی امروز سعی کرده که سهل انگاری شهرداری تهران در اولویت اخبار رسانه ملی قرار نگیرد.

بنا برگزارش دیده بان ایران؛ جهان نیوز سایت وابسته به شهردار تهران چندی قبل درباره انتقاد صداوسیما از زاکانی نوشته بود:  «آقای جبلی نباید اجازه بدهد که رویکرد جدید و مورد تقدیر صداوسیما با شبهات سیاسی و گره خوردنش با برخی سلیقه‌های سیاسی محدود و عدالتخواهان پرغلط در افکار عمومی، ارزش و تاثیرگذاری استراتژیک خود را از دست بدهد.» / دیده بان ایران

 

 

 

 

 

 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر