کد خبر: 123241
A

زهرا آیت اللهی: باید با کسانی که در مدارس از مسائل جنسی صحبت می‌کنند برخورد شود؛ متاهل و مجرد هم ندارد

عضو شورا انقلاب فرهنگی گفت: متاسفانه دانش آموزان در مدرسه تجربه ارتباط های خود را با جنس مخالف می‌گویند اما وقتی ازدواج می کنند بیان این مطالب جرم محسوب می شود. مدیر باید به جای اینکه دانش آموز متاهل را اخراج کند قانونی را در مدرسه ایجاد کند که هر کس درباره مسائل جنسی صحبت کند با او برخورد شود حالا چه متاهل باشد و چه مجرد.

زهرا آیت اللهی: باید با کسانی که در مدارس از مسائل جنسی صحبت می‌کنند برخورد شود؛ متاهل و مجرد هم ندارد

به گزارش دیده بان ایران؛ زهرا آیت اللهی، عضو شورا انقلاب فرهنگی، ضمن بیان اینکه باید به جای اخراج از مدرسه فرهنگ سازی صورت بگیرد می‌گوید: متاسفانه دانش آموزان در مدرسه تجربه ارتباط های  خود را با جنس مخالف می‌گویند اما وقتی  ازدواج می کنند بیان این مطالب جرم محسوب می شود. مدیر باید به جای اینکه دانش آموز متاهل را اخراج کند قانونی را در مدرسه ایجاد کند که هر کس درباره مسائل جنسی صحبت کند با او برخورد شود حالا چه متاهل باشد و چه مجرد. 

وی ادامه می‌دهد: ما سعی کردیم  آموزش های لازم در رابطه با ازدواج در بستر مدرسه به دانش آموزان داده شود و کتاب مدیریت خانواده و سبک زندگی تقریبا از دوسال پیش در مدارس تدریس می‌شود اما متاسفانه مدارس و دانش آموزان نسبت به این درس کم لطفی می‌کنند. اغلب این درس تدریس نمی شود و اگر هم بشود توسط افراد غیر متخصص در حوزه خانواده این  آموزش به بچه ها داده می‌شود. خود دانش آموزان نیز درس های مهم تر را اولویت قرار می‌دهند و کتاب را اصلا مطالعه نمی‌کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر