کد خبر: 123281
A

نامه زن جوان به بازپرس شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران؛ برادرم قاتل است نه شوهرم

زن جوان که به همراه شوهر و برادرش به اتهام قتل در زندان است با نوشتن نامه‌ای به بازپرس پرونده مدعی شد شوهرش نقشی در قتل نداشته و برادرش قاتل است.

نامه زن جوان به بازپرس شعبه ۵ دادگاه کیفری استان تهران؛ برادرم قاتل است نه شوهرم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ زن جوان که به همراه شوهر و برادرش به اتهام قتل در زندان است با نوشتن نامه‌ای به بازپرس پرونده مدعی شد شوهرش نقشی در قتل نداشته و برادرش قاتل است.

 رسیدگی به این پرونده از سال 99 با کشف جسد مرد جوانی در منطقه افسریه آغاز شد. پس از آن با دستور مقام قضایی جسد به پزشکی قانونی منتقل و هویت او شناسایی شد. همچنین در ادامه کارآگاهان با توجه به نوع قتل این احتمال را مورد بررسی قرار دادند که وی قربانی یک انتقام‌جویی شده است.خانواده مقتول که کیارش نام داشت ناپدید شدن وی را چند روز قبل از کشف جسدش به پلیس اطلاع داده بودند.

در ادامه مأموران با بررسی تلفن همراه مقتول دریافتند او با زنی به نام سحر ارتباط داشته است. از این‌رو سحر بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل کیارش با همدستی برادر و همسرش اعتراف کرد و گفت: چند ماه قبل به‌عنوان مسافر سوار ماشین کیارش شدم اما بین راه او با خوراندن آبمیوه‌ای بیهوشم کرد و پس از آن متوجه شدم که مورد تعرض قرار گرفته‌ام و کیارش فیلم هم تهیه کرده است. وقتی به‌هوش آمدم او با تهدید به من گفت اگر از این ماجرا به کسی حرفی بزنم فیلمم را منتشر می‌کند. اما مدتی بعد که متوجه شدم کیارش قصد اخاذی از من را دارد موضوع را به همسر و برادرم گفتم.

آنها هم از من خواستند با کیارش قرار بگذارم و در ازای پرداخت 10 میلیون تومان فیلم را از او بگیرم.

بعد از آن برادرم گفت متوجه شده که کیارش اعتیاد دارد و از همین طریق هزینه موادش را تأمین می‌کند.به این ترتیب با برادر و همسرم به سر قرار رفتیم وقتی کیارش دید من تنها نیستم خواست فرار کند که برادر و همسرم او را به داخل ماشین آوردند و در تمام طول مسیر مدام به او مواد تزریق کردند تا طبق نقشه‌مان مرگ او بر اثر تزریق مواد مخدر تشخیص داده شود. نزدیک افسریه وقتی او کاملاً نیمه جان شده بود برادرم او را از ماشین به بیرون پرت کرد و بعد هم از ماشین پیاده شد و او را کشت و به خانه برگشتیم.

با اظهارات سحر برادر و شوهرش نیز دستگیر شدند و آنها هم اتهام‌شان را پذیرفتند اما در حالی که این زن مدعی بود برادرش قاتل بوده در ادامه تحقیقات با طرح ادعایی تازه عنوان کرد که همسرش کیارش را به قتل رسانده است. اما همسر سحر با رد اظهارات همسرش گفت: من فقط به مقتول مواد تزریق کردم ولی برادر سحر کار او را تمام کرد.

پس از پایان تحقیقات و در حالی که متهمان در زندان بودند، این بار سحر در نامه‌ای به بازپرس پرونده مدعی شد که در مرحله تحقیقات اظهاراتش واقعی نبوده و شوهرش نقشی در قتل نداشته و برادرش مقتول را کشته است. وی در این نامه اظهار داشت از انجا که دختر کوچکی دارد و با دستگیری او و شوهرش این دختر بی‌سرپرست مانده است درخواست کرد او یا شوهرش را به خاطر تنها بودن دختر کوچکش آزاد کنند. از طرف دیگر همسر سحرنیز درخواست آزادی‌اش با قید وثیقه را مطرح کرد.

اما این درخواست‌ها در شعبه 5 دادگاه کیفری استان تهران مورد تأیید قرار نگرفت و قضات عنوان کردند که چون هنوز ظن مشارکت هر کدام از متهمان در قتل وجود دارد امکان آزادی با قید وثیقه هم ممکن نیست.

 متهمان این پرونده جنایی بزودی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه خواهند شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر