کد خبر: 123335
A

نقشه آدم ربایی مرد همسر کش؛ او زنش را در اطراف ملارد آتش زده بود

آذرماه سال‌جاری دختر جوانی با مراجعه به اداره پلیس فردیس از مفقود شدن مادر 39 ساله و پدر 42 ساله‌اش خبر داد.

نقشه آدم ربایی مرد همسر کش؛ او زنش را در اطراف ملارد آتش زده بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ آذرماه سال‌جاری دختر جوانی با مراجعه به اداره پلیس فردیس از مفقود شدن مادر 39 ساله و پدر 42 ساله‌اش خبر داد.

او به مأموران گفت: یک هفته‌ای است که مادرم ناپدید شده‌ چند روز بعد هم پدرم با من تماس گرفت و گفت من و مادرت را افراد ناشناسی ربوده اند و در ازای مبلغی ما را آزاد می‌کنند.

در ادامه مأموران با ردیابی شماره‌ای که پدر شاکی تماس گرفته بود، موفق شدند او را در یکی از خیابان‌های فردیس دستگیر کنند. پدر که به‌شدت شوکه بود خیلی زود به مأموران گفت: آدم ربایان من را آزاد کردند تا برای آزادی همسرم پول تهیه کنم.

مأموران که به اظهارات این مرد مظنون شده بودند او را مورد بازجویی قرار دادند تا اینکه بعد از دو هفته این متهم به ناچار به قتل همسرش اعتراف کرد و گفت: روز حادثه با همسرم درگیر شدیم و من با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به سینه‌اش زدم بعد او را خفه کردم و برای اینکه راز جنایت مخفی بماند جسد را لای یک پتو گذاشتم و با ماشینم به بیابان‌های ملارد بردم و او را به آتش کشیدم. وقتی هم احتمال دادم که دخترم ممکن است به من شک کند نقشه آدم ربایی را طراحی کردم.

سرهنگ محمد نادربیگی رئیس پلیس آگاهی کرج گفت: به‌دنبال اعتراف‌های این متهم محل جنایت توسط بازپرس کشیک قتل و مأموران شناسایی شد و همزمان با این موضوع بود که جسد سوخته نیز کشف شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر