کد خبر: 123445
A

کارگر شهرداری کوت عبدالله: حقوق‌ها را هر سه ماه یکبار می‌دهند / تامین شهریه دانشگاه فرزندم سخت است

کارگر شهرداری کوت عبدالله گفت: فرزندم دانشگاه شبانه قبول شده و هر ۴ماه یکبار باید یک میلیون و دویست هزار تومان شهریه پرداخت کنم. با این وضعیتِ پرداخت حقوق‌ها، نمی‌توانم از پس مخارج روزمره زندگی بربیایم، چطور شهریه دانشگاه پرداخت کنم؟

کارگر شهرداری کوت عبدالله: حقوق‌ها را هر سه ماه یکبار می‌دهند / تامین شهریه دانشگاه فرزندم سخت است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛  کارگر شهرداری کوت عبدالله گفت: فرزندم دانشگاه شبانه قبول شده و هر ۴ماه یکبار باید یک میلیون و دویست هزار تومان شهریه پرداخت کنم. با این وضعیتِ پرداخت حقوق‌ها، نمی‌توانم از پس مخارج روزمره زندگی بربیایم، چطور شهریه دانشگاه پرداخت کنم؟

یکی از کارگران شهرداری کوت‌عبدالله از عدم پرداخت به موقع حقوق‌ها انتقاد کرده و گفت: هزینه‌ی زندگی بالاست و حقوق‌ها حتی اگر به موقع و کامل پرداخت شود بازهم کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد؛ در این وضعیت حقوق ما را سه ماه یکبار یا به‌صورت علی‌الحساب پرداخت می‌کنند.

این کارگر گفت: فرزندم دانشگاه شبانه قبول شده و هر ۴ماه یکبار باید یک میلیون و دویست هزار تومان شهریه پرداخت کنم. با این وضعیتِ پرداخت حقوق‌ها، نمی‌توانم از پس مخارج روزمره زندگی بربیایم، چطور شهریه دانشگاه را پرداخت کنم؟

وی افزود: برای شهریه این ترم به سختی ۸۰۰هزار تومان کنار گذاشتم و اگر به همین شکل پیش برود و حقوق‌هایمان را سه ماه یکبار و به صورت علی‌الحساب پرداخت کنند، برای ترم‌های بعد همین مبلغ را هم نمی‌توانم تهیه کنم.

گفتنی است؛ کارگران شهرداری کوت عبدالله بابت معوقات مزدی خود بارها اعتراض کرده‌‍‌اند. این کارگران حقوق سه ماه شهریور، مهر و آبان خود را دریافت نکرده‌اند و همچنین سه ماه خرداد، تیر و مرداد به صورت علی‌الحساب حقوق دریافت کرده‌اند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر