کد خبر: 123560
A

دستگیری دزدی که ادعا می کرد مدیر ساختمان است

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل در حین سرقت که با عوض کردن لباس، خود را مدیر ساختمان معرفی کرده بود، خبر داد.

دستگیری دزدی که ادعا می کرد مدیر ساختمان است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ سرهنگ  محمد قاسم طرهانی گفت: واحد عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به دو نفر که داخل خودروی وانت در حال زاغ زنی منزلی بودند، مشکوک می‌شوند و آن‌ها را زیر نظر قرار داده که یکی از آنان از روی دیوار وارد منزل شد.

وی افزود: واحد عملیات کلانتری سریعا وارد عمل شدند، نفر دوم که بیرون از ساختمان در حال زاغ زنی بود به محض مشاهده ماموران با خودرو متواری شد، ماموران وارد منزل مورد نظر شده که ابتدا مشاهده کردند فردی با لباس معمولی خانگی و دمپایی به ماموران مراجعه و اعلام داشت که مدیر ساختمان است و با شنیدن صدا به بیرون از منزل مراجعه کرده است، ماموران در بررسی بیشتر در داخل راهرو ساختمان مشاهده کردند که ۲ دستگاه دوچرخه و تعدادی کفش به صورت یکجا جمع شده و آماده سرقت است.

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت بیان داشت: ماموران از همسایگان پرس و جو کرده و پس از بررسی بیشتر مشخص شد سارق همان فردی بوده که با مشاهده ماموران لباس‌های خود را تعویض کرده و با پوشیدن دمپایی خود را مدیر ساختمان معرفی کرده است، در نتیجه متهم دستگیر و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: متهم در کلانتری به سرقت منزل با همدستی فرد دیگری که متواری شد اعتراف کرد و شاکیان نیز به کلانتری مراجعه کرده و متهم دارای ۶ مورد سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان است.

طرهانی با بیان اینکه شهروندان حتما در ایمنی در ورود و پوشش دیوار‌ها و نصب دوربین مداربسته در داخل ساختمان‌ها توجه داشته باشند، خاطرنشان کرد: پرونده متهم برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر