کد خبر: 124880
A

پلیس: اطراف میدان آزادی «فروشنده اسلحه و مهمات» شناسایی کردیم

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۸ قبضه اسلحه از فروشندگان سلاح و مهمات در تهران خبر داد.

پلیس: اطراف میدان آزادی «فروشنده اسلحه و مهمات» شناسایی کردیم

به گزارش دیده بان ایران؛ رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از کشف ۱۸ قبضه اسلحه از فروشندگان سلاح و مهمات در تهران خبر داد. وی با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری این فرد گفت: هماهنگی‌های قضایی برای دستگیری این فرد انجام شده و در حالی که این فرد برای فروش سلاح به تهران آمده بود از سوی ماموران در محدوده میدان آزادی مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد.

سرهنگ پیام کاویانی در حاشیه دستگیری این فرد گفت:‌ هفته گذشته بود که ماموران پلیس امنیت از طریق منابع خبری متوجه شدند که فردی قصد فروش سلاح و مهمات جنگی را داشته و به همین دلیل نیز از استان البرز به تهران آمده است.

وی با اشاره به اقدامات پلیس برای دستگیری این فرد گفت:‌ هماهنگی های قضایی برای دستگیری این فرد انجام شده و در حالی که این فرد برای فروش سلاح به تهران آمده بود از سوی ماموران در محدوده میدان آزادی مورد شناسایی قرار گرفته و دستگیر شد که در جریان بازرسی از وی یک قبصه سلاح جنگی و یک قبضه سلاح شکاری که برای فروش به تهران آورده شده بود به همراه ۲۵ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

رییس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با بیان اینکه با دستگیری متهم، محل اختفای او در استان البرز نیز مورد شناسایی قرار گرفت، گفت: ماموران با نیابت قضایی به محل اختفای این فرد رفته و در جریان بازرسی از محل ۱۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز، ۱۵ هزار عدد ساچمه و یک دستگاه شوکر بدون مجوز را کشف و ضبط کردند.

کاویانی بستر فعالیت متهم را در فضای مجازی اعلام کرد و گفت:‌این فرد با تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر