کد خبر: 125350
A

گزارش خبرنگار زن روزنامه انقلابی از حواشی بازی ایران و عراق/ دروغ می گفتند که زنان گزینشی به «آزادی» آمده بودند/ با چشم خودم دیدم که کسی سفارشی نیامده بود

روزنامه تحت مدیریت «مهرداد بذرپاش» درباره حضور زنان در استادیوم آزادی نوشت: شب باشکوهی را در ورزشگاه آزادی دیدم. همه آمده بودند؛ از بانوانی با چادر مشکی، تا آنهایی که پرچم ۳ رنگ کشورمان را به دور مانتوی خود پیچیده بودند.

گزارش خبرنگار زن روزنامه انقلابی از حواشی بازی ایران و عراق/ دروغ می گفتند که زنان گزینشی به «آزادی» آمده بودند/ با چشم خودم دیدم که کسی  سفارشی نیامده بود

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه انقلابی وطن امروز که برای گزارش دیدار ایران و عراق در استادیوم آزادی خبرنگارش «زهره فلاح‌زاده» را روانه ورزشگاه کرده بود در واکنش به اعتراض زنانی که نتوانسته بودند بلیت بازی را دریافت نمایند و همچنین حواشی این دیدار نوشت:

شب باشکوهی را در ورزشگاه آزادی دیدم. همه آمده بودند؛ از بانوانی با چادر مشکی، تا آنهایی که پرچم ۳ رنگ کشورمان را به دور مانتوی خود پیچیده بودند. شب اتحاد بود؛ شب زیبای با هم بودن و جنگیدن برای یک هدف. برخلاف اخبار کاذب و ساختگی قبل از بازی که مدعی بودند فقط یک عده خاص و تعیین شده از خانم‌ها جواز حضور در ورزشگاه را پیدا کردند، خانم‌هایی را با چشمم دیدم که نه سفارشی آمده بودند و نه صرفا از یک قشر خاص بودند. پنجشنبه‌شب سکوهای آزادی نمایی بود از اتحاد همه اقشار. تیم ‌ملی همچون نخ تسبیح گرد آورنده این جمعیت حول محور خویشتن بود و چه چیزی از این زیباتر؟  

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر