کد خبر: 125971
A

جزییات بیشتر از قتل زن ۱۷ ساله اهوازی؛ پدر دختر او را به قربانگاه کشانده بود

فیلمی که در چند روز گذشته مبنی بر قتل زن ۱۷ ساله اهوازی منتشر شد خواب و خیال جامعه را آشفته کرد. دادستان اهواز عباس حسینی پویا در تشریح علت قتل دختر 17 ساله اهوازی گفته بود که ظاهرا این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یک‌سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر او شده است. پدر مقتول با فریب دادن دختر خود را به ایران باز می‌گرداند

جزییات بیشتر از  قتل زن ۱۷ ساله اهوازی؛ پدر دختر او را به قربانگاه کشانده بود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ فیلمی که در چند روز گذشته مبنی بر قتل زن ۱۷ ساله اهوازی منتشر شد خواب و خیال جامعه را آشفته کرد. دادستان اهواز عباس حسینی پویا در تشریح علت قتل دختر 17 ساله اهوازی گفته بود که ظاهرا این خانم جوان به کشور ترکیه فرار کرده و از آنجا یک‌سری تصاویر را برای همسر خود ارسال کرده بود که این تصاویر سبب تحریک احساسات همسر او شده است. پدر مقتول با فریب دادن دختر خود را به ایران باز می‌گرداند و زمانی که همسر دختر جوان متوجه حضور همسرش در اهواز می‌شود جرات پیدا می‌کند و برای کشتن او اقدام می‌کند. اکنون همسر این دختر جوان که قاتل است و برادر همسرش که در قتل کمک کرده را دستگیر کردیم و در بازداشت به سر می‌برند. قطعا به‌شدت با متهمان برخورد خواهد شد، چراکه علاوه بر بحث قتلی که اتفاق افتاده، گردن زدن این خانم در ملا عام نیز جرم است. 

  شنیده‌های برخی رسانه ها از جمله اعتماد نشان می دهد،  فعالان حقوق زنان در اهواز حاکی از آن است که برخی از این فعالان قصد دارند کمپینی برای حقوق زنان و اعتراض به چنین رفتاری از سوی همسر این زن راه‌اندازی کنند، اما فعلا به دلایلی برگزاری این کمپین منع شده است.

 حال سوال اینجاست که توجه به حادثه اخیر درخصوص قتل زن اهوازی، دستگاه قضایی چگونه می‌خواهد با متهم این پرونده برخورد قاطع داشته باشد؟ چه اقداماتی باید انجام شود که هر چند سال یک‌بار دیگر شاهد چنین قتل‌هایی در جامعه نباشیم؟ مجازات قاتلان این‌گونه قتل‌ها که خود اولیای دم محسوب می‌شوند، چیست؟ 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر