کد خبر: 126144
A
مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) بیجار:

برخی سلبریتی ها گربه و سگ را دخترم و پسرم خطاب می کنند!

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار گفت: برخی سلبریتی ها با زیر پا گذاشتن اخلاق اسلامی با نگهداری سگ و گربه و خطاب قراردان حیوانات با عنوان پسرم یا دخترم، موجب زیر سوال بردن انسانیت انسان‌ها شده‌اند.

برخی سلبریتی ها گربه و سگ را دخترم و پسرم خطاب می کنند!

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام حکمت حکیمی فر با اشاره به ضرورت فراگیری سواد رسانه‌، اظهار داشت: رعایت تقوا و حفظ آبروی افراد در بستر فضای مجازی یک ضرورت دینی است.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق علیه السلام شهرستان بیجار تصریح کرد: برای تقابل با سانسور رسانه‌ای مهندسی شده و سرکوب سایبری آمریکایی، افزایش و آگاهی مردم نسبت به روایت‌های مسموم تکنیک‌های عملیات روانی و چگونگی حضور امن و حرفه‌ای در فضای مجازی امری ضروری است.

حجت الاسلام حکیمی فر توجه به موضوع عفاف و حجاب را در جامعه ضروری عنوان کرد و گفت: رعایت اخلاق اسلامی و احترام به ارزش انسانی انسان‌ها مورد تاکید دین مبین اسلام است.

امام جمعه توپ آغاج در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی سلبریتی ها با زیر پا گذاشتن اخلاق اسلامی با نگهداری سگ و گربه و خطاب قراردان حیوانات با عنوان پسرم یا دخترم، موجب زیر سوال بردن انسانیت انسان‌ها شده‌اند، به گونه‌ای که این کار مورد اعتراض شخص «پاپ» نیز قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری حوزه

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر