کد خبر: 126977
A
دیده بان ایران شرکت های خصوصی اطرافیان کولیوند را بررسی کرد؛

جایگاه‌های استراتژیک جمعیت هلال‌احمر در حال تقسیم بین یاران غار آقای رئیس! +سند

پیرحسین کولیوند رئیس سابق سازمان اورژانس در ۳۰ آبان امسال پس از حدود ۳ هفته کش‌و‌قوس‌ها و حاشیه‌های فراوان درباره انتصاب او به عنوان رئیس هلال‌احمر، سرانجام به این سمت منصوب شد.

جایگاه‌های استراتژیک جمعیت هلال‌احمر در حال تقسیم بین یاران غار آقای رئیس! +سند

به گزارش دیده بان ایران؛ پیرحسین کولیوند رئیس سابق سازمان اورژانس در ۳۰ آبان امسال پس از حدود ۳ هفته کش‌و‌قوس‌ها و حاشیه‌های فراوان درباره انتصاب او به عنوان رئیس هلال‌احمر، سرانجام به این سمت منصوب شد. 

او در اولین تغییرات خود در این سازمان، شاهین محمدصادقی را به عنوان رئیس مراکز درمانی هلال‌احمر در امارات منصوب کرد؛ شاهین محمدصادقی یار غار و شریک تجاری_اقتصادی کولیوند میباشد و در شرکت‌های مختلفی از جمله یک شرکت واردات دارو و تجهیزات پزشکی باهم شریک هستند.

مراکز درمانی هلال در امارات مهمترین نهاد این سازمان در خارج از کشور میباشد و از لحاظ اقتصادی و اجتماعی امتیاز بزرگی برای هلال‌احمر محسوب میشود. 

شنیده ها از منابع مطلع، نشان میدهد قرار است پیرحسین کولیوند رئیس هلال‌احمر مجددا یکی از رفقا و شرکایش، محمد همتی زلان را به سازمان تدارکات پزشکی بزرگترین و مهمترین سازمان این نهاد که وظیفه تامین دارو و تجهیزات پزشکی کشور جهت تنظیم بازار را برعهده دارد و بزرگترین کارتل اقتصادی سازمان هلال‌احمر هم محسوب میشود منصوب کند؛ جایگاهی که اکثریت واردات دارو و تجهیزات کشور را برعهده دارد با جان مردم به صورت مستقیم سر و کار دارد. 

محمد همتی زلان که در شرکت‌‌های مختلفی با پیرحسین کولیوند شریک بود و از منافع اقتصادی یکسانی سهیم بودند، هم‌اکنون به عنوان مدیرعامل شرکت بازرگانی هلال‌احمر مشغول به فعالیت است که در دوران مدیریت خود، تخلفات گسترده‌ای همچون واردات قاچاق داروی تقلبی دسفرال بیماران تالاسمی از ترکیه که منجر به بدحالی و به کمارفتن تعدادی از بیماران شد و یا بستن قرارداد با شرکتی جهت تولید ماسک بدون تشریفات و دادن مشخصات تامین‌کنندگان مواد اولیه شرکت داروسازی هلال‌احمر را هم به آن شرکت داد و همه این اتفاقات در دوران یکسال مدیریت فعلی او در شرکت سهاکیش(بازرگانی) و مدیریت عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی رفیق او انجام شده است. 

تخلفی که لازم است قوه قضائیه با ورود به این پرونده احقاق حق‌الناس کند و با فساد اتفاق افتاده فعلی در سازمان تدارکات توسط عسکری و همتی زلان برخورد کند. 

طبق شنیده‌ها، کولیوند اصرار زیادی بر انتصاب گزینه‌های مدنظرش در این سازمان دارد و گزینه‌های فعلی مدنظر کولیوند برای این سازمان بسیار استراتژیک، رفقا و شرکای تجاری او میباشند.

2

2

IMG-20220220-WA0005

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر