کد خبر: 127250
A

اجیر کردن آدم برای چاقو زدن به یک کارگردان توسط یک کارگردان دیگر/ متهم:به کسی که از او ۷۰میلیون گرفتم زنگ زدم گفتم اگر۵۰۰میلیون ندهی سراغ خودت میایم!

دو پسر جوان به اتهام حمله به یکی از کارگردان‌های معروف سینما و مجروح کردن او توسط پلیس امنیت عمومی بازداشت شدند. آنها مدعی هستند از سوی مرد جوانی برای انتقام از این کارگردان اجیر شده بودند.

اجیر کردن آدم برای چاقو زدن به یک کارگردان توسط یک کارگردان دیگر/ متهم:به کسی که از او ۷۰میلیون گرفتم زنگ زدم گفتم اگر۵۰۰میلیون ندهی سراغ خودت میایم!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دو پسر جوان به اتهام حمله به یکی از کارگردان‌های معروف سینما و مجروح کردن او توسط پلیس امنیت عمومی بازداشت شدند. آنها مدعی هستند از سوی مرد جوانی برای انتقام از این کارگردان اجیر شده بودند.

گفتگو با متهم
نقشه این کار را چه کسی طراحی کرده بود؟ مدتی قبل یکی از دوستانم با من تماس گرفت و آدرس دفتر یک کارگردان را داد. به همراه دوستم به دفتر کارگردان مورد نظر رفتیم و او عکس مردی  را که او هم یک کارگردان بود به ما نشان داد و گفت برایش ایجاد مزاحمت کرده است و از ما خواست تا او را گوش مالی بدهیم.

برای این کار چقدر گرفتید؟ قرارمان 70 میلیون تومان بود که 40 میلیون را ابتدای کار داد و قرار شد 30 میلیون دیگر را هم زمانی که شاکی را روانه بیمارستان کردیم به ما پرداخت کند که این کار را هم کرد.

نقشه انتقامگیری را چطور اجرا کردید؟ ما آدرس و تصویر شاکی را داشتیم، 4 روزی در کمین شاکی نشستیم تا اینکه روز چهارم سوار بر خودروی مدل بالایش وارد پارکینگ شد. به‌دنبال او، ما هم وارد پارکینگ شدیم. با چاقو به جان او افتادیم و چندین ضربه زدیم و خودرواش نیز تخریب شد.

شما 20 ضربه زده اید واقعاً قصدتان گوش مالی بود؟ اشتباه کردیم، گرچه که ما چندین بار به اتهام دعوا بازداشت شده بودیم و می‌دانستیم که ضربه‌ها را کجا بزنیم که کشنده نباشد؛ اما با این حال کارمان اشتباه بود و نباید این کار را می‌کردیم. نیاز مالی داشتیم و مجبور شدیم که این کار را انجام دهیم.

نیاز مالی برای چه؟ پدرم به تازگی فوت کرده بود و برای خرید قبر و سنگ و... پول زیادی خرج شده بود و تمام این هزینه را قرض گرفته بودم.

بعد از این ماجرا شما به شاکی زنگ زده و درخواست 500 میلیون تومان دیگر هم کرده بودید؟ طمع کردیم. به او زنگ زدیم و گفتیم اگر 500 میلیون تومان به ما ندهی این بار خودت را می‌زنیم و می‌دانیم چطوری تو را بزنیم که بمیری اگر می‌خواهی زنده بمانی، 500 میلیون تومان به ما بده.اما بعد از این تهدید دستگیر شدیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر