کد خبر: 127625
A

نوش‌آبادی: آقای وزیر راه چه کسی باید پاسخگوی قربانی شدن مردم در حوادث رانندگی جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر باشد؟

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک گفت: در خصوص حوادث تلخ و دلخراش جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر به وزیر راه تذکر جدی داده‌ام. اجرای طرح ایمن‌سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر باید سریعا حل شود.

نوش‌آبادی: آقای وزیر راه چه کسی باید پاسخگوی قربانی شدن مردم در حوادث رانندگی جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر باشد؟

به گزارش دیده بان ایران، حسین نوش آبادی شامگاه یکشنبه ۸ اسفند ماه با اشاره به تذکر به وزیر راه و شهرسازی در صحن مجلس شورای اسلامی در خصوص حوادث جاده‌ای ورامین به آبباریک و چرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: چه کسی باید پاسخگوی قربانی شدن مردم در حوادث رانندگی جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر باشد. با وجود دو بار تذکر رسمی و چندین بار مکاتبه و ملاقات که با وزیر راه داشتم، در اجرای طرح ایمن سازی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر کوتاهی صورت گرفته است.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: متاسفانه علیرغم چندین بار مکاتبه و ملاقات با وزیر راه و شهرسازی و بیان مشکلات جاده ورامین به آبباریک و چرمشهر و بروز حوادث تلخ و دلخراش و از بین رفتن جان ده‌ها نفر از مردم بیگناه به دلیل ناامن بودن و فقدان امکانات پیشگیری از حوادث و حادثه خیز بودن این محور اقدام خاصی صورت نگرفته است و این جاده همچنان قربانی می‌گیرد.

نوش آبادی از وزیر راه خواست  تا ضمن تأمین اعتبار و بودجه ایمن سازی این مسیر و توبیخ و تنبیه عوامل خاطی و افرادی که قصور کرده‌اند، سریعا به این مشکل رسیدگی و اقدامات لازم صورت گیرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر