کد خبر: 127739
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: با مستمری مددجویان نهادهای حمایتی ۱۰ روز هم نمی‌توان زندگی کرد

عبدالکریم جمیری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از میزان پایین مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: با مستمری پرداختی به مددجویان نهادهای حمایتی 10 روز هم نمی‌توان زندگی کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی: با مستمری مددجویان نهادهای حمایتی ۱۰ روز هم نمی‌توان زندگی کرد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛عبدالکریم جمیری عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از میزان پایین مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی گفت: با مستمری پرداختی به مددجویان نهادهای حمایتی 10 روز هم نمی‌توان زندگی کرد.

عبدالکریم جمیری، نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در رابطه با افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد با سایت دیده بان ایران گفت: مستمری مددجویان کمیته امداد بسیار اندک است و این خیلی برای ما بد است که نمی‌توانیم حداقل زندگی را برای خانواده‌های تحت حمایت برقرار کنیم.

وی در ادامه افزود: قطعا یکی از موضوعات مهم در مجلس، افزایش مستمری مددجویان کمیته امداد است و در همین زمنیه 35 هزار میلیارد پیش‌بینی شده است.

جمیری با بیان اینکه با مستمری مددجویان حتی 10 روز هم نمی‌توان زندگی کرد، گفت: بارها در کمیسیون تلفیق در این رابطه بحث کردیم و امیدواریم بتوانیم بودجه کمیته امداد را مقداری افزایش دهیم.

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم اظهار کرد: پیشنهاد کمیته امداد افزایش 40 درصدی مستمری است که امیدواریم بتوانی این موضوع را در صحن علنی مجلس مصوب کنیم.

منبع: سایت دیده بان ایران

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر