کد خبر: 127880
A

الهام آزاد: به زودی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت تصویب می‌شود

عضو فراکسیون زنان مجلس یازدهم گفت: فراکسیون زنان درصدد رفع مطالبات بانوان است و یکسری اقدامات در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار انجام شده است. به زودی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت تصویب می‌شود.

الهام آزاد: به زودی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت تصویب می‌شود

به گزارش گزارش دیده بان ایران: الهام آزاد، عضو فراکسیون زنان و نماینده مردم نائین و رییس کمیته حقوقی و قضایی کمیسیون اصل90 مجلس درباره عملکرد فراکسیون زنان گفت: فراکسیون زنان درصدد رفع مطالبات بانوان است و یکسری اقدامات در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار انجام شده است. به زودی لایحه حفظ کرامت و حمایت از زنان در برابر خشونت تصویب می‌شود. 

بنابر گزارش سایت دیده بان ایران؛ الهام آزاد نماینده مجلس یازدهم  درباره لایحه حفظ کرامت زنان در برابر خشونت به منیبان گفت: ما در فراکسیون جلسات مکرری داشتیم؛ باید نقش بانوان در جهت توانمندی اجتماعی و اقتصادی افزایش یابد و نقش های مدیریتی بیشتری داشته باشند. می‌خواهیم و انتظار داریم با همکاری دولت سیزدهم، بسیاری از دغدغه ها رفع شود.

آزاد در پاسخ به این سوال که انتقادات به عملکرد ضعیف فراکسیون زنان را قبول دارید، گفت: خیر، هر موضوعی که درباره مطالبه بانوان است پیگیری می شود و هرکدام از موضوعات زمان بر است. انشاالله بتوانیم سیاست و قانون گذاری درست، درباره زنان داشته باشیم.

نماینده مردم نائین در مجلس در پایان افزود: اگر ما آمار را بگیریم حتی از ابتدای انقلاب تاکنون کارهای خوبی درباره بانوان صورت گرفته است. بانوان نیمی از جمعیت جامعه هستند و ما هرکاری انجام دهیم، کم کردیم. تلاش می کنیم دغدغه ها بیشتر مورد توجه قرار بگیرد و ما هم تلاش خود را در جهت رفع مشکلات بانوان، بیشتر کنیم.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر