کد خبر: 127934
A
در گفت و گو با دیده بان ایران مطرح شد؛

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس: پیشنهاد افزایش بودجه مسکن کمیته امداد در حال بررسی است

علی حدادی عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به ضرورت حمایت از ساخت و تامین مسکن مددجویان به سایت دیده بان ایران گفت: مددجویان کمیته امداد توان بازپرداخت اقساط وام مسکن را ندارند و باید شرایط ویژه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود.

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس: پیشنهاد افزایش بودجه مسکن کمیته امداد در حال بررسی است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علی حدادی، نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در تشریح وضعیت بودجه تامین مسکن مددجویان کمیته امداد به دیده بان ایران گفت: ما در ارتباط با تامین مسکن مددجویان در لایحه بودجه پیشنهاداتی دادیم و در کمیسیون تلفیق اکثر نمایندگان موافق حمایت هر چه بیشتر از کمیته امداد بودند.

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس با اشاره به تصویب سه هزار میلیارد تومان برای مسکن مددجویان در کمیسیون تلفیق اضافه کرد: امیدواریم این مبلغ در صحن علنی افزایش یابد زیرا کمیته امداد احداث 90 هزار واحد مسکن در قالب طرح جهش مسکن را تقبل کرده است.

عضو کمیسیون داخلی و شوراهای مجلس با بیان اینکه پیشنهاد افزایش بودجه مسکن کمیته امداد در حال بررسی است، اظهار کرد: امیدواریم این موضوع در صحن علنی مجلس به تایید اکثریت نمایندگان رسیده و در بودجه 1401 گنجانده شود.

حدادی در پایان اظهار کرد: قرار است در کمیسیون اجتماعی پیشنهاداتی که در رابطه با افزایش بودجه کمیته امداد داده شده است را مطرح کنیم و امیدواریم بتوانیم بالاترین بودجه را به این نهاد اختصاص دهیم./ سایت دیده بان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر